تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حقوق ۱۰۶ میلیونی در شهرداری تهران؟!

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره حواشی ایجادشده درمورد فیش حقوقی منتشرشده با رقم ۱۰۶ میلیون تومانی یکی از پرسنل این مجموعه توضیح داد.

کد خبر: ۱۴۹۵۰۵
۱۷:۵۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

حقوق ۱۰۶ میلیونی در شهرداری تهران؟!

دیدارنیوز: رضا شرفی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر پرداخت حق‌الزحمه ۱۰۶ میلیون تومانی به یکی از کارکنان این سازمان اظهار کرد: همانگونه که پیشتر بیان شده، این فیش مشتمل بر معوقات و بدهی‌ها بوده است.

مطلب مرتبط:

فساد در دفتر شهردار

زاکانی: بستگانم در شرکت کنترل ترافیک نیستند!

اعتراضات ۱۴۰۱؛ بنر شهرداری تهران برای خشمگین‌کردن مردم!

وی خاطرنشان کرد: ۵۷ میلیون تومان از حقوق درج‌شده در فیش حقوقی مرداد ماه ۱۴۰۱، مجموع معوقات ۴ ماه فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر ماه سال گذشته است. این معوقات ناشی از پرداختی علی‌الحساب، نسبت به میزان افزایش قانونی (ابلاغی شورای‌عالی کار) بوده که در موعد مقرر پرداخت نشده است.

مدیرعامل سازمان پسماند افزود: محل کار روزانه فرد موردنظر در مجموعه آرادکوه (آبعلی) مربوط به تفکیک زباله‌های عفونی و بیمارستانی است. نباید فراموش کرد این مجموعه، یکی از محیط‌های سخت و زیان‌آور شغلی است؛ طبق رویه دریافت صعوبت کار و دیگر مزایای مصوب جهت استمرار فعالیت در چنین شرایطی ابلاغ شده است ضمناً این فرد ۳۲ سال سابقه کاری داشته همچنین از خانواده معزز ایثارگران است.

شرفی با بیان اینکه «در راستای شفاف‌سازی و دفاع از زحمات همکارانم در مجموعه پسماند، آخرین فیش حقوقی مربوط به فرودین‌ماه ۱۴۰۲ را با اجازه ایشان، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم»، تأکید کرد: علیرغم اعمال افزایش قانونی سال جدید، خالص دریافتی فرد در فروردین ماه امسال، ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است!

حقوق ۱۰۶ میلیونی در شهرداری تهران؟!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی