تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

اعتراف یک استقلالی؛ نباید به مدعیان می‌باختیم!

استقلالی‌ها در این فصل لیگ برتر به مکانی بهتر از سوم نرسیدند اما معتقدند بیشتر مشکلات آنها نه در زمین، بلکه به دلیل مسایل داوری و مشکلات مدیریتی بوده که تا حدودی هم درست است؛ با این حال مومنی عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید اگر تیم ساپینتو برابر مدعیان قهرمانی شکست نمی‌خورد می‌توانست با اختلاف قهرمان شود.

کد خبر: ۱۴۹۴۷۸
۱۱:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

اعتراف یک استقلالی؛ نباید به مدعیان می‌باختیم

دیدارنیوز: عضو هیات مدیره استقلال اعتراف کرد که این تیم باید بیشتر تلاش می‌کرد و در دیدار با تیم‌های صدرنشین شکست نمی‌خورد.

محمد مومنی، عضو هیات مدیره استقلال در گفتگو با ایسنا درباره برد این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل مس رفسنجان انجام دادیم و مستحق کسب پیروزی در این دیدار بودیم که با تلاش بازیکنان این امر محقق شد.

استقلال باید بیشتر تلاش می‌کرد

وی درباره اینکه با پیروزی روز گذشته پرسپولیس و سپاهان شانس استقلال برای قهرمانی از بین رفت، ادامه داد: ما باید بیشتر تلاش می‌کردیم و مقابل تیم‌های بالای جدول با برنامه‌تر بازی می‌کردیم. اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیم‌های بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.

مطلب مرتبط:

آمار عجیب مرد پرتغالی؛ فقط یک امتیاز!

ساپینتو در سال‌های بعد بهتر نتیجه می‌گیرد

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه داوری چه قدر روی نتایج این تیم تاثیر داشت؟ بیان کرد: به هر حال در خیلی از بازی‌ها مسائل داوری تاثیر گذار بود و شاید اگر پنالتی‌های ما گرفته می‌شد بهتر نتیجه می‌گرفتیم. به نظرم ساپینتو برای سال اول نتایج خوبی گرفت و در خیلی از مواقع پولش دیر شد، ولی ایستاد و مطمئن هستم این مربی در سال‌های آتی بهتر نتیجه خواهد گرفت.

قبول ندارم استقلال به خاطر پول قهرمان نشد

مومنی درباره اینکه ساپینتو اعلام کرده استقلال ۶ ماه پرداختی نداشته و در این صورت از استقلال قهرمانی می‌خواهند؟ خاطرنشان کرد: حق با بازیکنان است. ما شرایط سختی را سپری کردیم. البته این را هم بگویم در گذشته پولی را که باید به دیگران می‌دادیم به بازیکنان پرداخت شد. پول بازیکنان باید پرداخت شود و تا زمانی که تسویه نکنیم نمی‌توانیم قرارداد جدید ببندیم. مدیریت لازم و ملزوم یکدیگر هستند. این مقوله را قبول ندارم که به خاطر پول استقلال قهرمان نشد.

مومنی درباره اینکه ساپینتو اعلام کرده برای فصل آینده صحبتی ندارد تا قراردادش تمدید شود گفت: باید با هیات مدیره جلسه گذاشته شود و پس از توافق جلسه‌ای را نیز با خود ساپینتو برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی