تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
وزیر اقتصاد اعلام کرد

ایران و عربستان در مسیر تعاملات مناسب اقتصادی

خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ایران و عربستان در مسیر تعاملات و مناسبات اقتصادی به جمع بندی‌های خوبی خواهند رسید.

کد خبر: ۱۴۹۴۷۷
۱۱:۳۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ایران و عربستان در مسیر تعاملات مناسب اقتصادی

دیدارنیوز: سید احسان خاندوزی که برای شرکت در اجلاس سالیانه بانک توسعه اسلامی در جده به سر می‌برد، در حاشیه این اجلاس در مصاحبه با روزنامه شرق الاوسط گفت: در حاشیه اجلاس با وزیر امور اقتصادی عربستان سعودی ملاقات خواهم کرد و معتقدم ایران و عربستان در مسیر تعاملات و مناسبات اقتصادی به جمع بندی‌های خوبی خواهند رسید.

وی افزود: سیاست دولت جدید ایران توسعه ارتباطات با همسایگان و کشور‌های عربی است. ما از هر موضوعی که سبب روابط نزدیک‌تر با همسایگان و کشور‌های عربی و توسعه این روابط به شکلی متمایز باشد از جمله تحکیم روابط استقبال می‌کنیم.

طبق اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، خاندوزی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار شرق الاوسط در خصوص راهکار‌های برون رفت از چالش‌هایی که جهان هم اینک با آن‌ها مواجه است؟ گفت: بعد از بحران جهانی کرونا و تبعات آن، کشور‌ها آموختند که تعاملات اقتصادی بیشتری داشته باشند.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: دستور کار دولت جمهوری اسلامی ایران و پیشنهاد ما نیز برای غلبه بر این بحران‌ها استفاده از تبادل فناوری بین کشور‌های اسلامی و گسترش تعاملات اقتصادی بین کشور‌های جهان و به ویژه منطقه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی