تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ایلان ماسک مدیرعامل جدید توییتر را معرفی کرد

ایلان ماسک، بنیان‌گذار اسپیس ایکس سرانجام چند ماه پس از خرید جنجالی شبکه اجتماعی توییتر و حواشی زیادی که در این رابطه به راه انداخت، اعلام کرد که لیندا یاکارینو مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal به زودی مدیرعامل توییتر خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۹۴۶۱
۰۹:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ایلان ماسک مدیرعامل جدید توییتر را معرفی کرد

دیدارنیوز: «لیندا یاکارینو»، مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal به‌زودی مدیریت توییتر را بر عهده می‌گیرد.

ایلان ماسک در همان ماه‌های اول تصاحب توییتر اعلام کرد که نمی‌خواهد برای مدت طولانی مدیرعامل این شبکه اجتماعی باقی بماند، بااین‌حال تازه دیروز کناره‌گیری‌اش از این سمت را رسمی کرد.

ماسک گفته بود که مدیرعامل جدید توییتر کارش را از ۶ هفته دیگر شروع می‌کند و حالا این شخص جدید معرفی شده است: «لیندا یاکارینو»، مدیر تبلیغات سابق NBCUniversal.

ایلان ماسک در توییتی انتخاب یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید شبکه اجتماعی تحت مالکیت خود را اعلام کرده است. به گفته ماسک، یاکارینو روی عملیات‌های تجاری تمرکز می‌کند، درحالی‌که خودش روی طراحی محصول و فناوری جدید متمرکز خواهد بود. همچنین صاحب توییتر گفته است که با همکاری لیندا، توییتر را به اپلیکیشن همه‌کاره X تبدیل می‌کند.

ایلان ماسک اگرچه در خبر کناره‌گیری‌اش از سمت مدیرعاملی توییتر به یک زن اشاره کرده بود، اما نام او را اعلام نکرد. بااین‌حال همان زمان منابع به یاکارینو به‌عنوان مدیرعامل جدید توییتر اشاره داشتند. درحقیقت گزارش‌ها از مذاکرات توییتر و یاکارینو برای مدیریت این شبکه اجتماعی خبر دادند.

یاکارینو از سال ۲۰۱۱ مسئول تبلیغات جهانی NBCUniversal بود که نقش بزرگی را در راه‌اندازی سرویس NBC Peacock و مدرن‌سازی فناوری‌های اندازه‌گیری تبلیغات ایفا کرد. همچنین یاکارینو مشارکت‌های غیرسنتی را به NBCUniversal آورد و این کمپانی با شرکت‌هایی مانند اپل، اسنپ‌چت و یوتوب همکاری کرد.

مدیرعامل جدید توییتر در ماه مارس در کنفرانس تبلیغاتی Possible با ماسک مصاحبه کرد و همچنین از همکاری NBCUniversal با توییتر برای المپیک ۲۰۲۴ خبر داد. اما حالا یاکارینو خودش مدیرعامل این شبکه اجتماعی می‌شود.

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، این شبکه اجتمای تغییرات زیادی را تجربه کرده که همین تغییرات به رابطه توییتر و شرکای آن برای تبلیغات ضربه بزرگی زده است. حالا به نظر می‌رسد یاکارینو با سابقه موفقی که در دنیای تبلیغات دارد، می‌تواند این رابطه را بهبود دهد تا درآمد توییتر از تبلیغات افزایش یابد. علاوه‌براین، ظاهراً یاکارینو توییتر را در مسیر تبدیل‌شدن به اپلیکیشن همه‌کار X قرار می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی