تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حواشی خارج از زمین؛ سپاهان شکایت کرد، پرسپولیس جواب داد!

پس از شکایت باشگاه سپاهان از درویش، مدیرعامل پرسپولیس به دلیل اظهاراتش درخصوص مورایس سرمربی طلایی‌پوشان که کنایه‌هایی به سرخپوشان زده بود، باشگاه پرسپولیس هم از مورایس، سرمربی و نورافکن، بازیکن این تیم شکایت می‌کند تا روزهای پایانی لیگ برتر با حواشی بیشتر همراه شود.

کد خبر: ۱۴۹۴۵۶
۰۸:۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

حواشی خارج از زمین؛ سپاهان شکایت کرد، پرسپولیس جواب داد!

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس از سرمربی و بازیکن تیم سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: «این باشگاه با توجه به اظهار نظر‌های صورت گرفته از سوی ژوزه مورایس و امید نورافکن، اعضای تیم فوتبال اصفهان قبل و بعد از بازی‌های هفته بیست و نهم، از ایشان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد برد.

این اظهار نظر‌ها حاوی اتهامات دروغین و عوام‌فریبانه علیه باشگاه پرسپولیس و دیگر عوامل فوتبال بوده است که با توجه به اتفاقات بازی اخیر این تیم به نظر می‌رسد با هدف ایجاد فشار برای تأثیرگذاری بر نتایج رقابت‌ها و همچنین وارونه جلوه دادن حقایق موجود، صورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس با توجه به کار‌های مهم‌تری که دارد، هنوز تصمیم به پاسخ‌گویی رسانه‌ای به عنوان حق طبیعی و قانونی نگرفته است و تا این لحظه بنا بر استفاده از حق خود برای پیگرد حقوقی و انضباطی دارد که بر این اساس از دو نامبرده شکایت می‌شود».

باشگاه سپاهان نیز شب گذشته اعلام کرد از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به دلیل اظهاراتش درباره مورایس، سرمربی سپاهان شکایت می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی