تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

آب‌وهوای کردستان؛ بارش ۷۹ میلی‌متری در سنندج

رحیم صدیقی، مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته در سنندج ایستگاه بلوار شبلی به ۷۹ میلی‌متر و ایستگاه فرودگاه این شهر به ۵۵ میلی‌متر رسید.

کد خبر: ۱۴۹۴۱۱
۲۰:۴۶ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

آب‌وهوای کردستان؛ بارش ۷۹ میلی‌متری در سنندج

دیدارنیوز: مدیرکل هواشناسی کردستان به میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان پرداخت.

رحیم صدیقی به آخرین وضعیت جوی آب وهوایی کردستان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی، اظهار داشت: سامانه بارشی از استان خارج شده و تا اواخر امشب گاهی بارش پراکنده در برخی نقاط استان در انتظار است.

وی به بارش‌های سنگین بهاری و خسارت سنگین به باغداران اشاره کرد و گفت: میزان بارش‌ها در طول ۲۴ ساعت گذشته در سنندج ایستگاه بلوار شبلی به ۷۹ میلی‌متر و ایستگاه فرودگاه این شهر به ۵۵ میلی‌متر رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان از بارش ۴۹ میلی‌متری در دهگلان خبر داد و افزود: در طول شبانه‌روز گذشته در بیجار ۴۵ میلی‌متر، دیواندره ۳۵ میلی‌متر، سروآباد ۳۱ میلی‌متر، کامیاران ۲۵ میلی‌متر، قروه ۱۶ میلی‌متر، مریوان ۱۲ میلی‌متر، سقز ۹ میلی‌متر و بانه ۲ میلی‌متر بارش ثبت شده است.

وی میانگین حداقل و حداکثر دمای هوای کردستان در طول ۲۴ ساعت گذشته را ۶.۹ و ۱۹.۴۷ درجه ذکر کرد و بیان داشت: در همین بازه زمانی بهارستان با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد سردترین و سلین با دمای ۲۵.۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

صدیقی تصریح کرد: هوای استان کردستان طی روز‌های فردا و جمعه پایدار و در این مدت در برخی ساعت وزش باد خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: برای روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده همراه با افزایش ناپایداری جو در ساعت بعد از ظهر شرایط افزایش و رشد ابر مساعد بوده و در سطح استان رگبار و رعد و برق و وزش باد گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان اذعان داشت: از لحاظ دما نیز تا روز جمعه میانگین حدود ۴ تا ۵ درجه افزایش خواهد یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی