تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ادعای وزیر ورزش؛ استقلال و پرسپولیس هنوز حذف نشده‌اند

در حالی که خبرهای زیادی درباره حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخته به موقع مطالبات استراماچونی منتشر شده و شایعاتی درخصوص حذف پرسپولیس هم بر زبان‌ها افتاده، سجادی، وزیر ورزش می‌گوید که این دو تیم محبوب پایتخت هنوز از آسیا حذف نشده‌اند.

کد خبر: ۱۴۹۳۸۶
۱۳:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

ادعای وزیر ورزش؛ استقلال و پرسپولیس هنوز حذف نشده‌اند

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده‌اند.

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره آخرین وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این دو تیم هنوز از آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند. آن‌ها حداقل ۲ هفته دیگر برای بارگذاری اسناد مهلت دارند. فدراسیون فوتبال هم اهتمام ویژه‌ای به خرج داده و مهدی تاج هم همچنان پیگیر است.

وی ادامه داد: برای حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا امیدوارم، مگر اینکه خدای نکرده AFC از عدم رعایت قانون یا دیر بارگذاری شدن مدارک ایراد بگیرد، ولی هنوز مهلت داریم. فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس هم به اندازه کافی مستندات برای دفاع دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی