تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نامه روحانی به قوه قضائیه؛ اظهارات رحیم‌پور ازغدی کذب است

پس از اظهارات اخیر حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی این اظهارات نسبت به او و همکارانش شد.

کد خبر: ۱۴۹۳۳۷
۱۹:۳۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

نامه روحانی به قوه قضائیه درباره افترا‌های رحیم‌پور ازغدی

دیدارنیوز: حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین کشورمان در نامه‌ای به قوه قضائیه خواستار رسیدگی افترا‌های رحیم‌پور ازغدی شد.

به نقل از سایت حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اظهارات کذب و افترا‌های حسن رحیم‌پور ازغدی به او و همکارانش شد.

به گزارش دیدارنیوز، ازغدی که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست، مدعی شده بود: «دیدین علیرضا اکبری چطور جای مهر داغ کرده بود و جاسوسی  انگلیس و آمریکا می‌کرد؟ در ستاد روحانی هم بود! اگر روحانی هم جاسوس نباشد اطرافیانش هستند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی