تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
عاملان و آمران و سکوت‌کنندگان در برابر حادثه را نمی‌بخشیم و فراموش نخواهیم کرد

درخواست یک نماینده از روسای قوا؛ از خانواده شهدای جمعه تلخ زاهدان دلجویی کنید

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: از روسای قوا می‌خواهم با حضور در استان سیستان و بلوچستان از خانواده شهدای جمعه تلخ زاهدان دلجویی کنند.

کد خبر: ۱۴۹۳۰۶
۱۲:۰۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

درخواست یک نماینده از روسای قوا؛ از خانواده شهدای جمعه تلخ زاهدان دلجویی کنید

دیدارنیوز: نماینده مردم چابهار در مجلس تأکید کرد: رئیس جمهور سفر هیأت اعزامی رهبر انقلاب و فرمایشات شفاف اخیر نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت استان دامنه فاجعه جمعه خونین زاهدان را بیش از پیش مشخص کرد، از روسای قوا می‌خواهم با حضور در استان از خانواده شهدای آن روز تلخ دلجویی کنند.

معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: روز جهانی ماما را به جامعه خدوم ماما‌های کشور تبریک عرض کرده و به راستی این عزیزان در کنار بهورزان و پرستاران، جهادگران عرصه سلامت هستند؛ قدرشان را بدانیم و برای ارتقاء شرایط معیشتی‌شان بکوشیم.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس ادامه داد: فیش‌های نجومی برق، امان مردم بلوچستان را بریده است؛ به خصوص در شهرستان‌های نیک شهر و قصرقند، تعرفه‌ها به یکباره چند برابر شده است. از طرفی مشکلات آب و برق در برخی روستا‌ها و شهر‌های حوزه انتخابیه طاقت مردم را طاق کرده است. از محرابیان که به حق نگین وزرای کابینه است تقاضا دارم برای رفع مشکل مردم اقدام جهادی کند.

وی بیان کرد: عدم وجود حتی یک تخت بیمارستان در ۴ شهرستان قصرقند، کنارک، سرآباد و دشت یاری یعنی کم کاری تاریخی وزارت بهداشت، شرایط بسیار نامطلوب بیمارستان‌های چابهار و کنارک و کمبود دارو و پرستار در استان بیداد می‌کند؛ از وزیر بهداشت که نگاه ویژه به مناطق محروم دارد تقاضا دارم در این خصوص اقدام کند.

به نقل از خانه ملت، سعیدی گفت: رئیس جمهور سفر هیأت اعزامی رهبر انقلاب و فرمایشات شفاف اخیر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان دامنه فاجعه جمعه خونین زاهدان را بیش از پیش مشخص کرد، از روسای قوا می‌خواهم با حضور در استان از خانواده شهدای آن روز تلخ دلجویی کنند. محاکمه عاملان و آمران جمعه خونین مطالبه لایتغیر مردم غیور سیستان و بلوچستان، این مرزداران ایران اسلامی است، این عاملان و آمران و سکوت‌کنندگان در برابر حادثه را نمی‌بخشیم و فراموش نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی