تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

دلیل احضار مدیران دو روزنامه؛ گزارش فروش کلیه و اسیدپاشی!

اواخر هفته گذشته بود که رسانه قوه قضائیه اعلام کرد مدیران مسوول روزنامه‌های جهان صنعت و اعتماد به دادسرا احضار شده‌اند؛ اما دلیل این اتفاق که در دولت سیزدهم به اوج خود رسیده و روزنامه‌ها به دلیل انتشار برخی گزارش‌ها اخطار دریافت کرده یا مدیران آنها احضار می‌شوند، چیست؟

کد خبر: ۱۴۹۱۳۲
۱۲:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

دلیل احضار مدیران دو روزنامه؛ فروش کلیه و اسیدپاشی!

دیدارنیوز: یک رسانه حامی دولت رئیسی از دلیل احضار مدیران اعتماد و جهان صنعت خبر داد.

روز پنج‌شنبه خبر آمد که مدیران روزنامه‌ اعتماد و جهان صنعت جهت پاسخگویی و ارائه مستندات به دلیل مطالبی که منتشر کرده‌اند، احضار شده‌اند. اکنون خبرگزاری فارس دلیل این احضار را توضیح داده است.

بنابر نوشته‌ فارس، روزنامه جهان صنعت در گزارشی نوشته بود برخی ایرانی‌ها برای دریافت پول بیشتر، کلیه خود را در عراق به دلار می‌فروشند.

روزنامه اعتماد هم به نقل از انجمنی به‌نام حمایت از قربانیان اسیدپاشی مدعی شده که طی ۴ ماه اخیر ۶ قربانی اسیدپاشی شناسایی کرده است.

منبع: باشگاه روزنامه‌نگاران ایران

به گزارش دیدارنیوز، پیش از این روزنامه جهان صنعت با توقیف مواجه شده بود و روزنامه سازندگی هم به دلیل استفاده از تیتر «طغیان گوشت» که به گرانی وحشتناگ گوشت در کشور اشاره داشت، توقیف و پس از چند روز رفع توقیف شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی