تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

هواشناسی ایران؛ رگبار و رعد و برق و افزایش دما تا ۱۲ درجه

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار و رعد و برق در غالب استان‌ها و افزایش دما تا ۱۲ درجه در شرق کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۹۱۱۵
۰۹:۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ رگبار و رعد و برق و افزایش دما تا ۱۵ درجه

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک همچنین افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۶ اردیبهشت) در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، یکشنبه (۱۷ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی و دوشنبه (۱۸ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب و برخی مناطق استان‌های زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: سه‌شنبه (۱۹ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه در شمال غرب و غرب، دوشنبه در غرب، بخش‌هایی از شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، سه‌شنبه در غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و چهارشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از مرکز خراسان جنوبی و شرق سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور دما بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

ضیاییان در ادامه گفت: از بعد از ظهر دوشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه دریای خزر و از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷ اردیبهشت) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۱۸ اردیبهشت) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ اردیبهشت) اهواز با دمای ۳۹ و ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای صفر و ۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی