تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
پایان رویای قطری‌ها در پاریس با محرومیت جنجالی یک اسطوره

مسی می‌رود، شک نکنید!

پس از محرومیت ۲ هفته‌ای لیونل مسی توسط باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه به دلیل سفر بدون اجازه او به عربستان، حالا نباید تردید کرد که اسطوره آرژانتینی در پایان فصل از جمع پاریسی‌های ثروتمند و البته پرحاشیه و ناکام در اروپا جدا خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۹۰۷۵
۱۹:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

مسی می‌رود، شک نکنید!

دیدارنیوز - مهدی صفدری: لیونل مسی، فوق ستاره دنیای فوتبال که تمام افتخارات را در کارنامه‌اش دارد، در پایان فصل پاری‌سن ژرمن را ترک می‌کند.

مسی ۳۵ ساله پس از فتح جام جهانی قطر حالا آرامش بیشتری در میادین دارد و خیالش راحت است که دیگر او را با دیگو مارادونا افسانه‌ای و آن جام بزرگ مقایسه نمی‌کنند؛ اما چه سود که پاریس مثل یک وصله ناجور است که نه امباپه ماشین گلزنی در آن موفق است و نه نیمار پرحاشیه و عاشق تعطیلات و پارتی در برزیل!

بعد از هو شدن‌های اخیر لئو در پاریس توسط هواداران این تیم فرانسوی، نتایج ضعیف هم باعث شده تا او دیگر انگیزه‌ای برای ماندن و تمدید قراردادش نداشته باشد و محرومیت تازه لئو به دلیل سفر بدون اجازه با خانواده‌اش به عربستان در چارچوب سفیر گردشگری این کشور، آتش اختلافات میان او و پاریس را بیشتر کرده است.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی که خبرهایش در مورد نقل و انتقالات داغ و موثق است می‌گوید لیونل مسی در پایان فصل پاری‌سن ژرمن را ترک خواهد کرد؛ دیگر در آن شکی نیست.

رومانو در ادامه نوشته اکنون می‌توان فهمید که خورخه، پدر لئو، این تصمیم را یک ماه پیش به PSG اعلام کرده است.

بارسلونا، باشگاه کودکی مسی تا دوران پرافتخارش، علاقه دارد تا او را بار دیگر در نوکمپ به هواداران عاشق بارسا نشان دهد اما موانعی بزرگ مثل مشکلات مالی، مساله ثبت قرارداد بازیکنان و حقوق این فوق ستاره می‌تواند مسیر نابغه آرژانتینی را به عربستان -جایی که رونالدو در حال پارو کردن پول است- یا تیمی دیگر بکشاند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی