تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی؛ تا شنبه صبر کنید

پس از چند انتشار شایعه و خبرهای مختلف درباره قیمت خودرو‌های مونتاژی سخنگوی شورای رقابت می‌گوید که قیمت رسمی این خودرو‌ها شنبه آینده اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۴۹۰۷۴
۱۹:۰۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

قیمت خودرو‌های مونتاژی؛ تا شنبه صبر کنید

دیدارنیوز: سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت رسمی خودرو‌های مونتاژی شنبه آینده اعلام می‌شود.

اسماعیل شجاعی با بیان اینکه شنبه آینده (۱۶ اردیبهشت) قیمت خودرو‌های مونتاژی اعلام خواهد شد؛ افزود: قرار بود اعلام قیمت‌ها زودتر انجام شود، اما به دلیل نوسانات نرخ ارز، این کار با تاخیر انجام شد، زیرا قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی، وابسته به نرخ ارز است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم محاسبات قیمت خودرو دقیق انجام شود تا تولید کننده و مصرف کننده متضرر نشوند.

سخنگوی شورای رقابت گفت: قیمت گذاری، سیاست گذاری و تنظیم دستور العمل را باید به نحوی انجام دهیم تا بازار رقابتی داشته باشیم. تا زمانی که قیمت محاسبه نشود، نمی‌توانیم بگوییم قیمت‌ها کاهشی خواهد بود یا افزایشی.

گفتنی است؛ شورای رقابت چندی پیش اعلام کرده بود که به مسئله قیمت گذاری خودرو‌های مونتاژی ورود کرده است؛ ضمن اینکه آقای شجاعی گفته بود با برخی محاسبات، قیمت خودرو‌های مونتاژی افزایشی نخواهد داشت چه بسا در برخی موارد کاهش قیمت هم داریم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی