تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هشدار وزیر اطلاعات درباره «دشمن»

خطیب، وزیر اطلاعات گفت: اگر احیانا دشمن بتواند بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء استفاده می‌کند.

کد خبر: ۱۴۹۰۶۸
۱۸:۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

هشدار وزیر اطلاعات درباره «دشمن»

دیدارنیوز: وزیر اطلاعات با اشاره به وجود برخی مسائل امنیتی در مرز‌های کشور به دلیل مرز‌های طولانی و شرایط کشور‌های همسایه، گفت: با توجه به حضور فعال دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، ما اثرگذاری از این مسائل امنیتی در کشور نمی‌بینیم.

سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در گفت‌وگویی درباره موضوع امنیت مرز‌های کشورمان، گفت: به‌طور طبیعی با توجه به مرز‌های طولانی، شرایط کشور‌های همسایه و همچنین فعالیت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در جهت منافع خودشان دارند، با برخی مسائل امنیتی در مرز‌ها مواجه هستیم.

وی در ادامه گفت: با توجه به حضور فعال مجموعه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و وزارت اطلاعات و ادارات کل اطلاعات استان‌ها و وجود قرارگاه‌های فعال و موثر سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح، ما اثرگذاری از این مسائل امنیتی در کشور نمی‌بینیم.

وزیر اطلاعات در گفتگو با خانه ملت، بیان کرد: اگر احیانا دشمن بتواند در این زمینه بهره‌ای ببرد، قطعا از شرایط و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی کشور سوء استفاده می‌کند. به حوادثی هم مانند آنچه در سراوان رخ داد باید نگاه ایذایی داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی