تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سفر «مسی» به عربستان جنجالی شد!

در شرایطی که لیونل مسی، فوق ستاره پرافتخار و محبوب دنیای فوتبال به تازگی همراه با خانواده‌اش به عربستان سفر کرده، برخی رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که این سفر بدون اجازه باشگاه پاری‌سن ژرمن بوده و این موضوع جنجال‌آفرین شده است.

کد خبر: ۱۴۸۹۹۹
۱۴:۰۴ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

سفر «مسی» به عربستان جنجالی شد!

دیدارنیوز: سفر خانوادگی مسی به عربستان جنجال آفرین شد.

سفر سیاحتی و توریستی لیونل مسی به همراه خانواده اش به عربستان جنجال آفرین شد. نشریه «لو پاریزین» فرانسه خبر داد این سفر بدون اجازه باشگاه پاری سن ژرمن انجام شده است.

مدیران باشگاه پاری سن ژرمن به شدت از این اقدام خودسرانه مسی عصبانی شده‌اند. اعجوبه آرژانتینی تحت قرارداد باشگاه پاریسی است و باید برای سفر به ریاض اجازه می‌گرفت، ولی بدون اطلاع باشگاه راهی عربستان شد.

سفر «مسی» به عربستان جنجالی شد!

رابطه لیونل مسی با مدیران پاریس از چند ماه گذشته خراب شده و این اسطوره تصمیم گرفت تا در پایان فصل از این تیم جدا شود. پاریس این روز‌ها به همراه مسی روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند و فشار زیادی روی مدیران باشگاه است.

هزینه نجومی پاریس در سال ۲۰۲۱ برای خرید بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی به زیان تبدیل شده و طبق آخرین گزارش‌ها باشگاه پاریسی با بدهی بیش از ۳۰۰ میلیون یورو ابربدهکار تاریخ فوتبال است.

مسی با عربستانی‌ها قراردادی نجومی امضا کرد تا به عنوان سفیر این کشور به تبلیغ فرهنگ‌ها بپردازد. ابرستاره آرژانتینی به دنبال بازگشت به بارسلونا است، ولی مسیر بازگشت این بازیکن به نیوکمپ بسته است. الهلال عربستان با پیشنهادی نجومی ۸۰۰ میلیون دلاری منتظر بهم خوردن مذاکرات بارسلونا و لالیگا است تا او را به ریاض بیاورد.

سفر «مسی» به عربستان جنجالی شد!

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی