تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

شایعات بزرگ؛ نامزد رونالدو سکوتش را شکست!

پس از شایعاتی که اخیرا در رسانه‌های اسپانیایی و نشریه مارکا چاپ مادرید درباره احتمال جدایی رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز مطرح شده بود، نامزد رونالدو به این موضوع جنجالی واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۴۸۹۹۱
۱۲:۱۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

پایان شایعات درباره رونالدو و نامزدش!

دیدارنیوز: کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی و دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان، به شایعات اختلاف و درگیری با نامزدش جورجینا رودریگز واکنش نشان داد.

به نقل از العربیه، در روز‌های گذشته خبرگزاری‌های پرتغالی و اسپانیایی مدعی شده بودند که در زندگی مشترک رونالدو و جورجینا مشکلاتی به وجود آمده است.

نشریه اسپانیایی «مارکا» اخیرا مدعی شد که پس از پخش و انتشار مستند سریالی جورجینا رودریگز در شبکه «نت‌فلیکس» به نام «من جورجینا هستم»، رونالدو از رفتار نامزدش که زندگی شخصی‌اش را بر ملاء عام گذاشته عصبانی شده و حتی ممکن است که این دو در روز‌های آینده از یک‌دیگر جدا شوند.

پیش‌تر و ابتدای هفته گذشته یک شاهد با «آبل پلانلس»، روزنامه‌نگار اسپانیایی، تماس گرفته و مدعی شد که رونالدو و جورجینا پیش از سوار شدن به جت شخصی کریستیانو به‌دلیل گم‌کردن مدارک هویتی‌شان شروع به فریاد زدن بر سر همدیگر کرده‌اند.

این شایعات در روز‌های گذشته به حدی بود که جورجینا رودریگز شامگاه یک‌شنبه (شب گذشته) بالاخره سکوتش را شکست و ضمن تکذیب شایعات، پاسخی تند به شروع‌کنندگان این موج داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی