تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
رئیس دولت سیزدهم چهارشنبه به دمشق می‌رود

سفر ۲ روزه رئیسی به سوریه

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در راس هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی به سوریه سفر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۸۹۳۸
۱۷:۰۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

رئیسی چهارشنبه به سوریه می‌رود

دیدارنیوز: رئیس جمهور کشورمان چهارشنبه در سفری دو روزه به سوریه سفر خواهد کرد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت به دعوت رسمی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در رأس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی به این کشور سفر خواهد کرد.

رئیسی و هیئت همراه، در سفر دو روزه خود به سوریه با مقامات عالی این کشور درباره راهکار‌های تحکیم و تقویت روابط سیاسی و گسترش و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری فیمابین رایزنی خواهند داشت.

علاوه بر این رئیس جمهوری اسلامی ایران در این سفر در نشست مشترک تجار ایران و سوریه حضور یافته و با آنان به گفتگو و تبادل نظر خواهد پرداخت.

دیدار و گفتگو با ایرانیان مقیم و زیارت اماکن مقدسه سوریه از دیگر برنامه‌های سفر رئیسی به سوریه هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی