تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

تیم پرسپولیس با برتری مقابل گل‌گهر سیرجان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد تا سرخ‌ها پس از دربی یک برد دیگر را هم جشن بگیرند. پیش از این، صعود تیم‌های استقلال، هوادار و نساجی به نیمه نهایی قطعی شده بود.

کد خبر: ۱۴۸۸۸۲
۱۹:۰۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس امروز در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر سیرجان بود و توانست با برد به نیمه نهایی جام حذفی برسد.

پرسپولیس در نیمه اول برتری کاملی در میدان داشت و با گل‌های ترابی (پنالتی)، و عیسی آل‌کثیر از حریف سیرجانی خود پیش افتاد، اما نیمه دوم گل‌گهر بهتر کار کرد و یکی از گل‌ها توسط شکاری جبران شد.

در ادامه گل‌گهر حملاتی روی دروازه بیرانوند ترتیب داد، اما تیم یحیی با کنترل بازی موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس تماشاگر ویژه این دیدار بود. امیر قلعه‌نویی سرمربی فعلی تیم ملی و سابق گل‌گهر از دیگر تماشاگران ویژه این بازی حساس بود.

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۵: فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند.

دقیقه ۱۵: ضدحمله خطرناک پرسپولیس با تک روی علی نعمتی توسط سهرابیان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: سانتر زیبای سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری نشست، اما این ضربه در چارچوب قرار نداشت.

دقیقه ۲۹: حرکت تاکتیکی زیبای سرخ‌ها از سمت راست با حرکت سعید صادقی تکمیل شد و سانتر او به دست آرمین سهرابیان خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

پرسپولیس یک - گل‌گهر سیرجان صفر (دقیقه ۳۱: مهدی ترابی): مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد و فروزان که خلاف جهت رفته بود فقط ورود توپ به دروازه را تماشا کرد.

پرسپولیس دو - گل‌گهر صفر (دقیقه ۱+۴۵: عیسی آل‌کثیر): این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

نیمه اول با برتری دو گله پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس دو - گل‌گهر یک (دقیقه ۵۲: رضا شکاری): اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد.

دقیقه ۵۵: فرصت برای پرسپولیس روی سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی که ضربه سر امیری توسط فروزان به زیبایی دفع شد.

دقیقه ۵۷: حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه سبب زمین خوردن او شد، اما وحید کاظمی که نزدیک صحنه بود دایو ترابی را تمارض تشخیص داد و فورا او را با کارت زرد جریمه کرد.

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱؛ روزهای خوش «یحیی»!

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۰

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۰

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما و امین پورعلی رودبنه.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی