تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بایدن به رسانه آمریکایی حمله کرد

چند روز پس از اعلام نامزدی رسمی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، جو بایدن رئیس جمهور فعلی این کشور شبکه فاکس نیوز را هدف نیش و کنایه قرار داد.

کد خبر: ۱۴۸۸۴۱
۱۰:۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

بایدن به رسانه‌ها حمله کرد

دیدارنیوز: رئیس جمهور آمریکا در چارچوب کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور به رسانه‌های خبری که به گفته او برای تحریک نفرت در آمریکا "به دروغگویی برای سود و قدرت" روی می‌آورند حمله کرده و شبکه فاکس نیوز را هدف نیش و کنایه قرار داد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در ضیافت شام سالانه انجمن خبرنگاران حوزه کاخ سفید با اشاره آشکار به تئوری‌های توطئه درباره اینکه پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با تقلب انتخاباتی صورت گرفت، از "دفن حقیقت با دروغها" صحبت کرد.

بایدن خاطرنشان کرد: "دروغ‌های گفته شده برای سود و قدرت. دروغ‌هایی از روی دسیسه چینی و خباثت که بار‌ها و بار‌ها با هدف تولید چرخه خشم و نفرت و حتی خشونت تولید می‌شوند."

بایدن خاطرنشان کرد، این چرخه محاکم تصمیم گیر محلی را برای ممنوع کردن کتاب‌ها جسور کرده و باعث کنار رفتن "حاکمیت قانون و حقوق و آزادی‌های ما شده است."

بایدن در ادامه صحبت‌هایش به سراغ آنچه که "مطبوعات افراطی" خواند رفت و به کنایه درباره شبکه فاکس نیوز گفت، اگر این شبکه را "صادق، عادل و حقیقت‌گو" بخواند ممکن است او را به اتهام "زدن تهمت" تحت پیگرد قضایی قرار دهند.

اوایل ماه جاری میلادی شرکت "فاکس کورپوریشن" شکایت علیه خود به اتهام دروغگویی درباره دخل و تصرف در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به نفع پیروزی جو بایدن را که از سوی شرکت "سامانه‌های رای گیری دامینیون" مطرح شده بود، فیصله داد.

بایدن همچنین به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هم کنایه زده و به شوخی گفت، روی وود جونیور، کمدینی که در این ضیافت شام سالانه به عنوان سخنران شرکت داشت به او ۱۰ دلار پیشنهاد داده تا سخنرانی خود را کوتاه کند.

بایدن در مواجهه با خنده حضار گفت: "در اینجا به رئیس جمهور حق‌السکوت پیشنهاد داده می‌شود."

ترامپ در تاریخ چهارم آوریل از بابت پرونده پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰۰۰۰ دلاری به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ با ۳۴ فقره اتهام مواجه شد که نسبت به همه آن‌ها اظهار بی گناهی کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی