تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پرسپولیس - گل‌گهر؛ رویای سه‌گانه

پرسپولیس در صورت پیروزی در ۳ بازی باقیمانده لیگ و ۳ دیدار در جام‌حذفی در هر ۲ جام قهرمان خواهد شد و به صورت خودکار سوپرجام را هم فتح خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۸۸۲۷
۰۹:۱۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

پرسپولیس - گل‌گهر؛ رویای سه‌گانه

دیدارنیوز: پرسپولیس در دیداری از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

با اتفاقات هفته بیست‌وهفتم، همه چیز در لیگ به نفع پرسپولیس تمام شد و سرخپوشان با قرارگرفتن در صدر جدول، شانس اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

این تیم در کنار استقلال تنها تیم‌هایی هستند که در این فصل هم فرصت قهرمانی در لیگ و هم احتمال قهرمانی در جام حذفی را دارند. پرسپولیسی‌ها در صورت پیروزی در ۳ بازی باقیمانده لیگ و ۳ دیدار در جام‌حذفی در هر ۲ جام قهرمان خواهند شد و به صورت خودکار سوپرجام را هم فتح خواهند کرد.

در این ۶ بازی احتمالی، گل‌گهر تنها حریف قطعی در هر ۲ جام است که هر ۲ بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این مسابقه روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۱۵ آغاز خواهد شد. پرسپولیس ۲ هفته بعد باید در لیگ مجدداً با این تیم دیدار کند.

پرسپولیس به دنبال شکست طلسم یک‌چهارم نهایی

پرسپولیس در ۲ فصل گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شده است و کلاً در ۵ دوره اخیر ۲ بار موفق شده به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. گل‌گهر هم یک بار سابقه صعود به مرحله نیمه‌نهایی را دارد. پرسپولیس و گل‌گهر تاکنون در تمام رقابت‌ها ۸ بار با هم دیدار داشته‌اند که پرسپولیس ۴ مرتبه پیروز شده و ۴ مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

گل‌گهر تاکنون نتواسته پرسپولیس را شکست دهد. اولین مصاف دو تیم تنها تقابل پرسپولیس و گل‌گهر در جام‌حذفی است که پس از تساوی در وقت اضافه، پرسپولیس در ضربات پنالتی موفق به حذف حریف شد. از آن بازی ۲ بازیکن در ترکیب ۲ تیم حاضر هستند. امید عالیشاه همچنان در پرسپولیس بازی می‌کند و مهران گلزاری در گل‌گهر حضور دارد.

تقابل در فرم‌های متفاوت

پرسپولیس در اوج آمادگی به‌سر می‌برد. این تیم در ۸ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها به ۷ پیروزی دست یافته است. در سمت مقابل گل‌گهر پس از جدایی امیر قلعه‌نویی از فرم مطلوب خود دور شده و در ۴ بازی فقط یک برد بدست آورده است.

هر ۲ بازی پرسپولیس برای رسیدن به این مرحله به وقت اضافه کشیده شد. این تیم ابتدا ون‌پارس اصفهان را در ضربات پنالتی حذف کرد و پس از آن در وقت اضافه در یک بازی جذاب، سپاهان اصفهان را ۴ بر ۲ مغلوب کرد. گل‌گهر در این فصل در گام نخست، مس شهربابک را مغلوب کرد و پس از آن فولاد خوزستان را در یک بازی جنجالی از پیش روی برداشت.

کمال کامیابی‌نیا و گیورگی گولسیانی قطعا در این مسابقه غایب خواهند بود. مهدی ترابی ستاره پرسپولیس برای این بازی شرایط مبهمی دارد. وحید کاظمی این بازی را قضاوت خواهد کرد. پرسپولیس فصل گذشته با قضاوت این داور در این مرحله مغلوب آلومینیوم اراک شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی