تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

متقاضیان مسکن ملی در زنجان دست به اعتراض زدند

صبح امروز جمعی از متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی مسکن با تجمع در مقابل استانداری زنجان، روشن شدن تکلیف واحد‌های مسکونی خود را خواستار شدند.

کد خبر: ۱۴۸۸۰۷
۱۸:۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

متقاضیان مسکن ملی در زنجان دست به اعتراض زدند

 

دیدارنیوز: این افراد با اشاره به موضوع افزایش قیمت تمام شده و مبلغ درخواستی از آن‌ها پرداخت مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان آورده برای تحویل واحد را امری سخت عنوان کرده و همراهی بیشتر مسئولان را خواستار شدند.

در استان زنجان، سهم نهضت ملی مسکن ۲۶ هزار و ۶۶۸ واحد است. هر چند متقاضیان مسکن در استان از طولانی مدت بودن ساخت واحد‌ها گله‌مند هستند، اما مسئولان استانی معتقدند وضعیت استان در این حوزه در مقایسه با استان‌های دیگر مناسب است و تلاش می‌شود برخی از این فاز‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل شده و به گروه‌های هدف واگذار شود.

البته مدیرکل راه‌وشهرسازی استان زنجان در تاریخ ۲۰ فروردین ماه در رابطه با آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن در استان اعلام کرد در پی افزایش قیمت تمام شده ساخت یک واحد مسکونی، پیگیر افزایش میزان تسهیلات هستند

همچنین اعلام شده است تاکنون اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان هیچ متقاضی را به دلیل تاخیر در واریزی آورده، حذف نکرده است و این در شرایطی است که در سطح استان بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت است که از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان اجرا می‌شود.

همچنین بنا به اعلام مسئولان اداره‌کل راه‌وشهرسازی قرار داد پروژه‌های نهضت ملی مسکن با متقاضیان، بعد از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها شروع و انجام می‌شود و اگر قیمت تمام شده مشخص نشود نمی‌توان با متقاضیان قرار داد داشته باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی