تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

۸ شهرک و ناحیه صنعتی استان سمنان توسعه می‌یابند

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان سمنان از برنامه این دستگاه اجرایی برای توسعه ۶ شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۸۰۱
۱۷:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

۸ شهرک و ناحیه صنعتی استان سمنان توسعه می‌یابند

 

دیدارنیوز: مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان سمنان از برنامه این دستگاه اجرایی برای توسعه ۶ شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی استان خبر داد و گفت: ۱۵ طرح توسعه‌ای و یا ایجادی شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های این استان در دست پیگیری و تملک قرار گرفته است.

محمدرضا باقری روز ۹ اردیبهشت ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح‌های توسعه‌ای با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، افزود: توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: با مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در تحویل اراضی، این شرکت آمادگی دارد که هر چه سریع‌تر نسبت به احداث شهرک انرژی نو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به منظور استقرار صنایع این حوزه اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تکمیل بودن ظرفیت اراضی قابل واگذاری در شهرک‌های صنعتی برخوردار است که در این زمینه برنامه‌هایی تدوین شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همچنین از پیگیری‌ها برای اجرایی شدن توسعه شهرک‌های صنعتی سمنان، ایوانکی، گرمسار، سرخه و شاهرود و دامغان؛ و نواحی صنعتی صیدآباد و ابرسج خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در این نشست بر مساعدت و همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای تحقق شعار سال، مهار تورم و رشد تولید از طریق تامین زیرساخت جهت استقرار صنایع تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی