تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان عنوان کرد:

هشدار افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگل‌های گلستان

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان نسبت به افزایش دمای استان در روز‌های آتی و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع هشدار داد.

کد خبر: ۱۴۸۷۹۳
۱۷:۰۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

هشدار افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگل‌های گلستان

 

دیدارنیوز: سرهنگ عیسی گلبینی مفرد بعدازظهر امروز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صدور اطلاعیه سازمان هواشناسی گلستان نسبت به افزایش دما در روز‌های آتی، اظهار کرد: با توجه به بند‌های این اطلاعیه احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع استان گلستان دور از انتظار نیست.

وی با تأکید بر اینکه اطلاعیه هشدار سطح زرد هواشناسی در خصوص تغییر شرایط جوی در روز‌های اخیر صادر شده است، ادامه داد: وزش باد گرم در اقصی نقاط استان مهمترین پدیده جوی پیش رو است که مستلزم اندیشیدن تدابیر لازم برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله حریق است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان با بیان اینکه یگان حفاظت و مأمورین حفاظتی شهرستان‌های تابعه باید ضمن حضور مستمر و مداوم در صف و عرصه‌های جنگلی، تمهیدات لازم بابت تأمین و فراهم‌آوری تجهیزات ضروری و حتی ابتدایی اطفای حریق را داشته باشند، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی گردد تا در صورت بروز آتش سوزی در حداقل‌ترین زمان اقدامات بازدارنده برای اطفا و مقابله با زبانه‌های آتش انجام شود.

وی با اشاره به آسیب‌های شدید زیست محیطی ناشی از آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع و نقش ویژه مردم در حفظ و صیانت از منابع طبیعی خاطرنشان کرد: همه طبیعت گردان، گردشگران و کوهنوردان باید مسئولانه مسائل ایمنی در افروختن آتش در مناطق جنگلی و مراتع را جدی بگیرند تا شاهد بروز حوادث تلخ، خاکستر شدن جنگل و نابودی گونه‌های جانوری و گیاهی نباشیم.

این مقام مسئول از حاشیه نشینان جنگل‌ها و دیگر هم استانی‌ها خواست تا ضمن پیشگیری به طور جدی از روشن کردن آتش در جنگل و مراتع بپرهیزند، تصریح کرد: تمامی نیرو‌های منابع طبیعی در آماده‌باش کامل هستند و هموطنان در صورت مشاهده حریق در هر وسعتی در حداقل‌ترین زمان ممکن با شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ امداد جنگل و مرتع تماس گرفته و مراتب و محل حریق را اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی