تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تولیدکنندگان ایرانی برای تهیه سوغات حجاج خراسان رضوی فراخوانده شدند

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی از فراخوان تولیدکنندگان ایرانی درباره تهیه سوغات حجاج استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۷۸۶
۱۶:۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

تولیدکنندگان ایرانی برای تهیه سوغات حجاج خراسان رضوی فراخوانده شدند

 

دیدارنیوز: عباس خداشناس اظهار کرد: براساس پیگیری سازمان حج و زیارت خراسان رضوی مقرر شد تا موضوع تهیه سوغات و ملزومات سفر که یکی از دغدغه‌های بسیار مهم زائران محسوب می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: براساس تصمیم‌گیری سازمان حج و زیارت خراسان رضوی، تولیدکنندگان کالای ایرانی در استان برای تهیه سوغات باکیفیت برای زائران فراخوان شدند تا زائران ازکالای باکیفیت ایرانی به عنوان سوغات سفر استفاده کنند.

خداشناس خاطرنشان کرد: تمام تولیدکنندگان در استان که کالا‌های دارای کیفیت با تخفیفات مناسبی را ارائه کنند، می‌توانند ضمن اعلام آمادگی خود به حج و زیارت استان نسبت به تنظیم تفاهم‌نامه در این موضوع اقدام کنند تا متعاقباً اسامی فروشگاه‌های این محصولات در اختیار حجاج اعزامی استان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در این طرح ضمن جلوگیری از خروج ارز و بازارگردی زائران، کسب و کار ایرانی نیز فعال خواهد شد و زائران می‌توانند از کالا‌های مرغوب و با قیمت مناسب استفاده کنند.

وی در خصوص بیشترین نیاز‌های زائران حج تمتع گفت: کالا‌هایی نظیر اقلام سفر و ملزومات زائران شامل حوله احرام، کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی و مواردی برای تهیه سوغات از جمله پارچه، لوازم برقی، اسباب‌بازی و هر آنچه که مورد نیاز زائران است در این طرح اعلام خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی