تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
موج مهاجرت ورزشکاران ایرانی ادامه دارد

قهرمان ایران و جهان به کانادا مهاجرت کرد!

در میان بی‌توجهی مسوولان ورزش کشور، مهاجرت ورزشکاران ملی و پرافتخار ایرانی به کشورهای خارجی ادامه دارد و این بار عرفان ناظمی ملی‌پوش سابق تکواندو راهی کانادا شده است.

کد خبر: ۱۴۸۷۵۴
۱۱:۳۷ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

قهرمان ایران و جهان به کانادا مهاجرت کرد!

دیدارنیوز: ملی‌پوش سابق تکواندو کشورمان به کانادا مهاجرت کرد و قصد دارد دوران ورزشی خود را در این کشور ادامه دهد.

عرفان ناظمی ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران در روز‌های گذشته به کانادا مهاجرت کرد و شنیده می‌شود قصد دارد دوران قهرمانی خود را در این کشور دنبال کند.

عرفان ناظمی ۲۴ ساله سابقه حضور در تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان کشورمان را در کارنامه دارد و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو همراه با تیم میکس کشورمان با شکست مقابل چین به مدال نقره این رقابت‌ها که برای اولین بار و به‌صورت آزمایشی برگزار شد، دست یافت.

مدال طلای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، مدال طلای جام فجر در سال ۲۰۱۹، مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی در سال ۲۰۱۹، مدال طلای تیمی جام جهانی در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹، مدال طلای تیمی المپیاد دانشجویان جهان در سال ۲۰۱۹ و مدال طلای مسابقات هنر‌های رزمی در سال ۲۰۱۷ از افتخارات این ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران است.

ناظمی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ منچستر نیز در ترکیب تیم کشورمان قرار داشت، اما به دلیل صادر نشدن روادید سفر به انگلیس همراه با میرهاشم حسینی از حضور در این مسابقات بازماند.

در سالیان گذشته تکواندوکارانی، چون میلاد بیگی، پیام قبادی، مهدی خدابخشی، فرزاد ذوالقدری و ... مهاجرت و برای کشور‌های دیگر مبارزه کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی