تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هواشناسی ایران؛ بارش باران در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش ۵ روزه باران در شمال غرب، غرب، شرق، شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی از وزش باد شدید در تهران خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۷۳۵
۰۹:۲۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ بارش باران در برخی استان‌ها

دیدارنیوز: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب شرق، شرق، شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار، رعدوبرق و در برخی مناطق واقع در غرب، مرکز، استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار پراکنده روی می‌دهد.

یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق انتظار می‌رود. سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده روی می‌دهد.

امروز در برخی مناطق شمال غرب و نوار مرزی غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

همچنین فردا در شمال غرب، غرب و جنوب تهران، دوشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌ها جنوبی البرز مرکزی و سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق، شرق و برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک روی می‌دهد.

امروز شمال و غرب خلیج‌فارس، دوشنبه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان و سه‌شنبه خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز مواج است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی