تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تیم یحیی با این بازیکن شکست نمی‌خورد!

هر گاه سعید صادقی برای پرسپولیس گل زده این تیم به رقیبان نباخته است؛ این بازیکن یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی تابستان گذشته در لیگ بود و نشان داد اصرار یحیی گل محمدی برای خریدش بی‌دلیل نبوده است.

کد خبر: ۱۴۸۷۱۰
۱۱:۲۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

تیم یحیی با این بازیکن شکست نمی‌خورد!

دیدارنیوز: اواخر سال ۱۴۰۱ خیلی برای سعید صادقی خوش یمن نبود و او با مصدومیت و خانه نشینی مواجه شد.

بمب تابستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران، اما پس از باخت ناامیدکننده پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی کاملا آماده شد و به ترکیب بازگشت. قدم او خیر بود و پرسپولیس در حضور ۸۵ دقیقه‌ایش توانست در رفسنجان، مس را با یک گل شکست دهد و بازگشتی خوب به مسابقات داشته باشد. سعید در هفته بیست‌وپنجم طلسمی حدودا هفت ماهه را شکست و پایش به گلزنی در لیگ باز شد.

او در جریان بازی برابر ملوان و در دقیقه ۴۰ توپی که از سمت راست به چپ آمده بود را با یک شوت فوق‌العاده پای راست در وضعیتی سخت به گل دوم تیمش تبدیل کرد تا هم اولین گلش در ورزشگاه آزادی را به‌ثمر برساند و هم خیال سرمربی محبوبش را بابت پیروزی در دیدار مذکور راحت کند.

درخشش صادقی ادامه‌دار بود و او این‌بار توانست دروازه مس کرمان را باز کند و در سومین بازی این فصل موفق به گلزنی شود. او حالا در این فصل ۴ گل به‌ثمر رسانده که هر ۴ گل زیبا بوده و سه تا با پای راست و یکی با پای چپ زده شده است. جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید هر گاه سعید صادقی برای پرسپولیس گل زده این تیم به رقیبان نباخته است.

حالا این بازیکن تکنیکی و سرعتی در مقابل تیم سابق خودش گل گهر سیرجان باید به میدان برود. دیداری حذفی و حساس که برای سعید صادقی متفاوت‌تر از سایر مسابقات به نظر می‌رسد. گل گهری خیلی تلاش کردند ستاره فصل قبل خود را حفظ کنند، اما پرسپولیس در نهایت توانست رضایت سعید صادقی را برای سرخپوش شدن جلب کند.

سعید صادقی، اما در چند هفته اخیر کم‌نوسان‌ترین و شاید موثرترین شاگرد یحیی گل محمدی بوده باشد که با انگیزه‌ای بالا قصد دارد به درخشش خود مقابل تیم سابقش ادامه دهد. اگر شماره ۲۱ پرسپولیس گل صعود پرسپولیس یا یکی از گل‌های این تیم در جدال حذفی با گل گهر را زد چندان تعجب نکنید!

تیم یحیی با این بازیکن شکست نمی‌خورد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی