تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کاهش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

معاملات امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، بازار بورس با کاهش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل آغاز شد. بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص را فملی، فولاد و بیشترین تاثیر مثبت را نماد نوری بر روی شاخص کل گذاشتند.

کد خبر: ۱۴۸۶۱۷
۱۰:۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

کاهش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس

دیدارنیوز: بازار سهام اولین امروز در ادامه فشار فروش روز گذشته کار خودش را در محدوده‌های منفی آغاز کرده است و فشار فروش ابتدایی بازار تقریبا در تمامی صنایع ملموس بود و همین امر موجب کاهش شاخص‌های بازار سهام شد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار بعد از گذشت ۱ ساعت از آغاز معاملات با کاهش ۰.۵ درصدی همراه شده است و به سطح ۲ میلیون و ۳۵۵ هزار واحدی رسیده است.

بیشترین تاثیر منفی بر روی شاخص را فملی، فولاد و بیشترین تاثیر مثبت را نماد نوری بر روی شاخص کل گذاشتند.

شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۰.۳۲ درصدی به سطح ۷۷۸ هزار واحدی رسیده است و روند بهتری نسبت به شاخص کل داشته است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۶۰۰۰ میلیارد تومان رسیده است و همچنان ارزش معاملات در سطح قابل قبولی دارد.

همچنین در بین صنایع گروه محصولات شیمیایی و خودرو ساخت قطعات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

حقیقی‌ها امروز از ابتدای معاملات در سمت خرید فعال بودند و تا این لحظه از معاملات ۱۸۰ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند..

سرانه فروش اشخاص حقیقی همچنان نسبت به سرانه خرید آن‌ها برتری دارد و در این لحظه از معاملات سرانه خرید ۲۵.۸ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۶.۹ میلیون تومانی از حقیقی هابه ثبت رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی