تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
در دو روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است

هواشناسی ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید و بارش پراکنده در نقاط مختلف کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۶۱۳
۰۹:۵۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید

دیدارنیوز: صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (۶ اردیبهشت) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، فارس، سمنان، برخی مناطق استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، البرز، تهران و سواحل دریای خزر بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر احتمال شکل‌گیری ابر‌های همرفتی، رگبار، رعدوبرق موقتی و وزش باد شدید وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد که فردا پنجشنبه (۷ اردیبهشت) سامانه بارشی در جنوب و جنوب شرق فعال خواهد بود و در استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، نیمه شمالی فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال سمنان و شرق تهران بارش پراکنده انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: در روز جمعه (۸ اردیبهشت) نیز بارش در مناطق یادشده و خراسان جنوبی با شدت کمتری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: شنبه (۹ اردیبهشت) نیز در استان‌های کرمان، یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیاییان در ادامه اظهارکرد: یک‌شنبه (۱۰ اردیبهشت) نیز با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب، بارش در شمال غرب تشدید خواهد شد و در سواحل دریای خزر، تهران، البرز، سمنان، یزد و خراسان جنوبی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۸ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان همچنین اعلام کرد که طی امروز و فردا (۶ و ۷ اردیبهشت) شهرکرد با دمای ۱ و ۳ درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با دمای ۳۶ و ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی