تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جزییات اصلاح ثبت‌نام خودروهای داخلی

کسانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است.

کد خبر: ۱۴۸۵۶۵
۱۲:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

جزییات اصلاح ثبت‌نام خودروهای داخلی

دیدارنیوز: بعد از اعلام نوبت‌دهی خودرو‌های داخلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود که از نزدیک به ۵۰ محصول مختلف، عرضه شده، در خصوص پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) اعلام نتایج به سال ۱۴۰۳ موکول شده است. چرا که مثلا درباره محصولات شرکت ایران‌خودرو استقبال عمده متقاضیان در سه گروه محصول بوده و ظرفیت برخی از محصولات مثل تارا، رانا و آریسان در سال ۱۴۰۲ خالی مانده و در خصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده است.

با توجه به این شرایط متقاضیانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، از امروز بعدازظهر به مدت پنج روز می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خورو اقدام به ویرایش درخواست ثبت‌نام خود کنند.

بر این اساس کسانی که اولویت دریافت خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، می‌توانند پنج اولویت از شرکت‌های مختلف را انتخاب کنند که دریافت آن سال ۱۴۰۲ است. بعد از اینکه همه افراد انتخاب کردند، چند روز سایت بسته می‌شود تا بر اساس اولویت اول آن‌ها پالایش شود و در نهایت ترتیب دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

گفتنی است اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکند همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ همچنان برای او ملاک خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی