تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
اتفاقی که در مجلس کلید خورد

تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها؟

محسن پیرهادی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها در مجلس خبر داد و نوشت: این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۸۵۶۳
۱۲:۳۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها؟

دیدارنیوز: نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت، تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها را در کمیسیون اجتماعی مجلس دنبال خواهد کرد.

محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها و بهره‌مندی تمامی نیرو‌های کار اعم از دولتی و بخش خصوصی، مطالبه بخشی از فعالان اقتصادی و مردم از مجلس است. با ارائه اصلاحیه‌ای بر لایحه دولت به کمیسیون اجتماعی، پیگیر هردو مطالبه هستم. این امر به بهره‌وری، ارتباطات بین‌المللی و عدالت، کمک خواهد کرد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی