تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

پولادگر: استقلال به نام استراماچونی پول می‌گرفت و جای دیگری خرج می‌کرد!

پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که پیش از این باشگاه استقلال بابت استراماچونی پول گرفته، اما جای دیگری خرج کرده است!

کد خبر: ۱۴۸۵۲۷
۲۰:۰۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

پولادگر: استقلال به نام استراماچونی پول می‌گرفت و جای دیگری خرج می‌کرد!

دیدارنیوز: سیدمحمد پولادگر در حاشیه مراسم رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری گفت: فکر می‌کنم وزنه‌برداران ما بتوانند در رویداد پیش رو موفقیت چشمگیری کسب کنند. کما اینکه در یک دوره مسابقات آسیا که در کره بود عنوان قهرمانی را کسب کرده بودیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند آن مقام را تکرار کنند و با همت والا و انگیزه خوبی که دارند شاهد موفقیت‌های آن‌ها باشیم. امیدوارم تیم بانوان هم افتخار کسب کند.

وی در واکنش به پرداخت نشدن پاداش‌ها، گفت: پاداش‌های قهرمانان ما در مسابقات آسیا و قهرمانی جهان از ۲ سال گذشته پرداخت نشده و فقط هم مربوط به بچه‌های وزنه‌برداری نیست. پاداش تمام رشته‌ها در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداخت نشده و از ورزشکاران تجلیل نشده است. به زودی مراسم تجلیل سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را برگزار خواهیم کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری جلسه هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال گفت: من هیچ خبری ندارم. فردا جلسه مجمع سالیانه را داریم و عملکرد اعضای هیئت مدیره و گزارش مالی دو باشگاه را انجام خواهیم داد. هیئت‌مدیره هم به زودی معرفی خواهد شد.

پولادگر در واکنش به نگرانی رؤسای فدراسیون‌ها نسبت به بودجه ۱۴۰۲ و همچنین امضا نشدن تفاهمنامه بین وزارت ورزش و فدراسیون‌ها عنوان کرد: هنوز یک ماه از سال گذشته و اولین باری است که ما در فروردین‌ماه پرداختی به فدراسیون‌ها داشتیم. نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده است. زود است که دغدغه داشته باشند. سال گذشته صددرصد توافق کمک به فدراسیون‌ها محقق شد. اولین بار است که به این شکل است و بعضی از فدراسیون‌ها بیشتر از صددرصد گرفتند.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره ثبت‌نام انتخابات فدراسیون کشتی که از فردا آغاز می‌شود، چیست؟ گفت: هیچ نظری ندارم.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که ساخت و ساز در وزارت ورزش چطور پیش می‌رود و اینکه وزنه‌بردار‌ها خیلی نسبت به سالن وزنه‌برداری گلایه دارند، خاطرنشان کرد: این موضوع به ورزش قهرمانی ربطی ندارد. حوزه ساخت و ساز و ساختمان‌سازی و افزایش بنا ربطی به حوزه قهرمانی ندارد، ولی می‌دانم که تمامی فدراسیون‌ها در این مورد، مورد حمایت وزارتخانه بودند. بیشتر فدراسیون‌ها توانستند حامیان مالی داشته باشند تا تجهیز کنند و فدراسیون وزنه‌برداری هم شرایط خوبی دارد. در آینده به مراتب بهتر هم خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این موضوع که استعفای سجادی از وزارت ورزش صحت دارد، گفت: من اطلاعی ندارم، شما این مسائل را از کجا می‌شنوید؟

وی درباره این موضوع که امسال سال مهمی برای ورزش ایران است و مشکلات مالی باعث شده بحث‌هایی برای اعزام تیم‌ها به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: مشکلات متعددی در حوزه تأمین منابع مالی داریم، حتی رشته‌هایی هم که منابع مالی دارند، با تحریم‌های ظالمانه‌ای که در حق کشور ما اعمال می‌شود، به گونه‌ای دیگر کار می‌کنند. بعضی از رشته‌های ما مثل فوتبال مطالبات‌شان نمی‌توانند وصول کنند و این مشکلی است که به صورت عام داریم. اینکه بگوییم منابع مالی محدود است و فدراسیون‌ها دچار مشکل خواهند شد الان نمی‌توانیم چنین تعبیری داشته باشیم. همانطور که در سال گذشته صددرصد توافق‌نامه با فدراسیون‌ها انجام شد، امسال هم سعی می‌کنیم رشته‌های مختلف ورزشی با آمادگی کامل و با حمایتی که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حضوری شایسته داشته باشند.

پولادگر در واکنش به پرداخت بدهی سنگین استقلال به استراماچونی و اینکه نمی‌شد این پول چند روز زودتر پرداخت شود تا استقلال از آسیا حذف نشود؟ تصریح کرد: این بحث‌ها تکراری است. هر باشگاهی مدیرعامل و هیئت مدیره دارد. اینکه نمی‌شود همیشه وزارتخانه و دولت پای این باشگاه‌ها بایستند. خودشان باید مدیریت کنند، همانطور که مسئولیت قبول می‌کنند باید پاسخگوی عملکردشان باشند. تا آخرین لحظه مدیرعامل وقت استقلال نگفت که نمی‌توانم و در تلاش بود که پول را تأمین کند، کما اینکه طبق اسناد دو مرتبه فقط در این دوره، تحت عنوان پرداخت بدهی استراماچونی به باشگاه پرداخت شده و در اختیار هیئت مدیره و باشگاه قرار گرفته، ولی پرداخت نکردند. خبر دارم که قبل از این هم چند مرتبه تحت عنوان پرداخت پول استراماچونی پول گرفتند، ولی پرداخت نکردند و جای دیگری خرج کردند. من نمی‌گویم درست بوده یا غلط و خودشان باید جوابگو باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه قربان‌زاده گفته «من برای تعیین اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختیار تام دارم» عنوان کرد: نه چنین چیزی نیست، قربان‌زاده هم چنین حرفی نزده است. قرار است با تعاملی که صورت می‌گیرد دو وزارتخانه ورزش و اقتصاد برای انتخاب اعضای هیئت مدیره تعامل داشته باشند تا در حوزه مالی، حقوقی و اقتصادی خبره و کاردان باشند تا مدیریت درست و منطقی برای هدایت دو باشگاه داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی