تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
تیموریان خود را به عنوان مربی تیم ملی به رسمیت می‌شناسد؟

انتقاد پرسپولیس از مربی «استقلالی» تیم‌ملی؛ بی‌طرفی زیر سوال رفت!

پس از اظهارات آندو تیموریان، مربی استقلالی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دربی پایتخت و این موضوع که "من متاسفانه از دقیقه ۳۰ توانستم به داخل ورزشگاه بیایم و به نظرم استقلال بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۷ که من دیدم استقلال سوار بازی بود و پرسپولیس هم روی ضدحملات کار می‌کرد. امیدوارم که استقلال در انتهای فصل قهرمان شود." باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای با عنوان «تیموریان خود را به عنوان مربی تیم ملی به رسمیت می‌شناسد؟» به انتقاد از تیموریان پرداخت و بی‌طرفی او را زیر سوال برد.

کد خبر: ۱۴۸۵۱۸
۱۸:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

باشگاه پرسپولیس: تیموریان خودش را به عنوان مربی تیم ملی به رسمیت می‌شناسد؟

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس پس از اظهارات آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی (بازیکن سابق تیم استقلال) در خصوص دربی پایتخت به انتقاد از او پرداخت و نوشت: وقتی افراد در جایگاه حقوقی مربی تیم ملی قرار می‌گیرند باید بعضی اصول را رعایت کنند و اصل بی‌طرفی از مهمترین آن‌ها است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «نوع و شکل اظهار نظر مربی تیم ملی فوتبال ایران، جدای از توان فنی، بی‌طرفی او را زیر سوال برده است و امیدواریم از سوی فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کشورمان، تذکر لازم به وی داده شود.

آندرانیک تیموریان پس از پیروزی مهم پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۰، اظهار نظری داشت که استنباط از آن نزد افکار عمومی، زیر سوال بردن توان فنی پرسپولیس و توجیه عملکرد رقیب و یاری رساندن به کادر فنی بود.

ما درک می‌کنیم و می‌پذیریم که هر فردی به ویژه از کارشناسان فوتبال اختیار دارد و باید بتواند تحلیل خود را بگوید و لزوما قرار نیست همه تحلیل‌ها بدون ایراد و درست باشد. با این وجود وقتی افراد در جایگاه حقوقی مربی تیم ملی قرار می‌گیرند باید بعضی اصول را رعایت کنند و اصل بی‌طرفی از مهمترین آن‌ها است. اگر افراد نتوانند بر احساسات درونی غلبه کنند نباید در این جایگاه قرار داده شوند یا خود نباید آن را بپذیرند.

جدای از این مساله انتظار همه ما این است که افراد دارای توانمندی فنی لازم در کادر فنی تیم ملی کشورمان قرار بگیرند، اما اظهارات آندرانیک تیموریان که به طور قطع به عنوان بازیکن از توانمندترین‌ها بودند، توانایی ایشان برای یاری رسانی به سرمربی تیم ملی در شرایط حساس را زیر سوال برده است.

ایشان بنابر اظهارنظر خود نزدیک به ۴۰ دقیقه از بازی را با توجه به وقت‌های اضافه ندید و دو تیم و نحوه بازی آن‌ها را مورد قضاوت و تحلیل قرار داد. او از تمرکز پرسپولیس روی ضد حمله سخن گفت در حالی که تک گل بازی در جریان فاز هجومی پرسپولیس به ثمر رسید به گونه‌ای که بازیکنان استقلال به گواه ویدیو‌هایی که توسط باشگاه رقیب منتشر شد، برای جلوگیری از حمله، مجبور به انجام خطا شده بودند.

البته بیش از این قصد ورود به این بحث را نداریم، ولی امیدواریم از این پس شاهد اظهارنظر‌های بی‌طرفانه باشیم و محیط تیم ملی باید خالی از تعصبات رنگی باشد. این امر به طور قطع امکان‌پذیر است چنان‌که کریم باقری وقتی هم‌زمان در کادر فنی تیم ملی و پرسپولیس قرار داشت، آن را به اجرا گذاشت.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی