تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
زنگ خطر دربی برای قلعه نویی!

چراغپور: استقلال و ساپینتو پراشتباه بودند

صدمین دربی بزرگ فوتبال ایران با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید تا معادلات در صدر جدول به هم بریزد. این بازی با اتفاقات و حواشی پرشماری برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۸۵۱۵
۱۸:۰۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

چراغپور: استقلال و ساپینتو پراشتباه بودند

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: مهم‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ، دیدار استقلال و پرسپولیس بود که با برتری سرخ‌ها به پایان رسید. این بازی بیشتر از زیبایی فوتبال حاشیه داشت. در این رابطه با جلال چراغپور کارشناس و مربی فوتبال صحبت کردیم. او با اشاره به روند بازی گفت: به نظر من بازی امیدوار‌کننده نشد و بر خلاف آنچه مطبوعات تبلیغ کرده بودند، نبود.

او ادامه داد: من انتظار داشتم که با وجود آقای ساپینتو، چهره بازی متفاوت باشد، ولی این اتفاق نیفتاد. در یک مسابقه فوتبال هر تیمی برای خودش شخصیت فنی و اجرایی در خلال بازی دارد. ولی ساپینتو چهره عادی‌اش را به نمایش گذاشت و حرف جدیدی برای  گفتن نداشت.

چراغپور معتقد است که اشتباهات فردی در هر دو تیم زیاد بود: اگر دقت کنید تعداد پاس‌های اشتباه و لو دادن توپ در بین بازیکنان دو تیم بالا بود. دیدید که برخورد‌های غیرفوتبالی بسیار زیاد بود و فن‌های مختلف کشتی مثل سر «زیر بغل مخالف» بیشتر از تاکتیک فوتبالی به چشم آمد!

جلال چراغپور همچنین با اشاره به اینکه امیر قلعه نویی باید با بازبینی دربی، ۵ بازیکن دیگر تیمی ملی را خط بزند، گفت: اگر دقت کنید بازیکنان ملی پوش هر دو تیم، خیلی زود از بازی بیرون رفتند و این مساله زنگ خطری برای تیم ملی و امیر قلعه نویی است. چرا که هیجان مصنوعی که به این بازی داده شده بود بیشتر ازتوان جسمانی بازیکنان بود و این مساله باعث شد که بازیکنان رو به درگیری و بزن بزن بیاورند.

او ادامه داد: بیشتر از همه آنچه به چشم من آمد این بود که استقلال علاوه بر اشتباهات زیادی که داشت وسط زمین هافبک طراح هم نداشت. شاید اگر ساپینتو از روزبه چشمی در پست دیگری استفاده می‌کرد بهتر بود چرا که او هر وقت صاحب توپ می‌شد پاس به عقب می‌داد و بازی ساده او خلاقیت را از استقلال گرفت. ضمن اینکه عارف غلامی هم پر اشتباه بود و در کل آرایش خط دفاع را برهم می‌زد.

او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با شانس بیشتر برنده زمین شد یا برتری فنی داش، افزود: استقلال پراشتباه بود. بعد از آن صحنه‌ای که قائدی ۵ نفر را دریبل زد پرسپولیسی‌ها پرس را از عقب‌تر شروع کردند و، چون قایدی لوکیشن دریبلش تعریف نشده بود عملا از بازی خارج شد. ضمن اینکه در کنار او می‌بایست بازیکنی مثل ارسلان مطهری از اول بازی می‌کرد نه پیمان بابایی.

او در پایان گفت: اگر به تیم‌هایی مثل رئال مادرید نگاه کنید حتی بعد از خوردن سه گل هم چهره بازی آن‌ها تغییر نمی‌کند، ولی استقلال بعد از گل خوردن حرکات غلط و تعویض‌های نابجا و ویرانگر زیادی داشت و ساپینتو نتوانست انتظارات را برآورده کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی