تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

اورژانس خواستار برخورد قضایی با مزاحمان تلفنی شد

پس از مزاحمت‌های تلفنی اخیر برای اورژانس کشور که تعداد آن‌ها به بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی در تهران در یک هفته رسیده، سازمان اورژانس کشور خواستار برخورد جدی و قضایی با مزاحمین تلفنی شد.

کد خبر: ۱۴۸۴۸۸
۱۲:۰۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

اورژانس خواستار برخورد قضایی با مزاحمان تلفنی شد

دیدارنیوز: معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه حدود ۱۰ درصد از تماس‌ها با سامانه ۱۱۵ مزاحمت تلفنی است گفت: ما به دنبال برخورد جدی و قضایی با مزاحمین تلفنی هستیم.

بابک یکتا پرست، معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور در خصوص مزاحمت‌های اورژانس گفت: به طور متوسط در کل کشور حدود ۱۰ درصد از تماس‌ها با سامانه ۱۱۵ مزاحمت تلفنی است، این رقم در مکان‌های مختلف متفاوت است و برای مثال این عدد در تهران ۸ درصد و در ذرفول به ۱۷ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه این مزاحمت‌ها ما را با مشکلات عمده‌ای رو به رو می‌کند گفت: یکی از مشکلات این است که خطوط ما را اشغال می‌کند و هنگامی که یک بیمار و یا مصدوم واقعی به کمک احتیاج دارد، ممکن است پشت خط بماند، بیماری که دچار سکته قلبی شده است ثانیه‌ها در زنده ماندن او اهمیت بسیاری دارند و معطل ماندن پشت خط اورژانس و از دست رفتن زمان برای این بیمار بسیار خطرناک است.

معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور ضمن اشاره به اینکه مشکل دیگری ما در رابطه با مزاحمت‌ها با آن مواجه هستیم از بین رفتن تمرکز همکاران در سامانه ۱۱۵ است، ادامه داد: متاسفانه این تماس‌ها تنها به شوخی منتهی نمی‌شود و در برخی موارد با الفاظ رکیک و توهین به همکاران ما همراه است که ساعت‌ها در مرکز پاسخگویی در حال فعالیت بوده و در معرض استرس و فشار کار قرار دارند، این فرایند به قدری زیاد شده یا خدمات رسانی ما را با مشکل مواجه کرده است ما یک سازمان امدادی هستیم و تا کنون به دنبال مدارا بوده‌ایم، اما هم اکنون خواستار برخورد جدی با این افراد هستیم چرا که بحث مرگ و زندگی در میان است و ممکن است فردی به خاطر چند ثانیه جان خود را از دست دهد.

یکتا پرست با بیان اینکه معاون حقوقی سازمان اورژانس کشور در حال پیگیری قانونی این موضوع و تنظیم شکایت نامه از مزاحمین تلفنی است گفت: ما به دنبال برخورد جدی و قضایی با مزاحمین تلفنی هستیم.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی