تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
ناپلی‌ها با کمک VAR جشن پیروزی گرفتند

یک قدم تا جام؛ یووه در تورین شکار شد!

در بازی بزرگ سری آ ایتالیا، یوونتوس هر چقدر گل می‌زد، داور و کمک داور ویدیویی (VAR) آن را رد می‌کردند تا اینکه در لحظات پایانی ناپولی زهرش را به بانوی پیر ایتالیا ریخت و برنده تورین را ترک کرد تا به یک قدمی قهرمانی این فصل برسد.

کد خبر: ۱۴۸۴۷۳
۰۹:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

شکار یووه در تورین!

دیدارنیوز: ممکن است قهرمانی نوبرانه ناپولی هفته آینده قطعی شود.

یوونتوس با انگیزه ناشی از بازگشت ۱۵ امتیاز کسر شده آمده بود تا در حساس‌ترین بازی هفته سی و یکم سری آ به عنوان نزدیک‌ترین تهدیدکننده ناپولی، ۳ امتیاز از میهمان صدرنشینش بگیرد و به معجزه امیدوار بماند، اما تصمیمات داور، یک تنه حال خوب روحی این تیم را خراب کرد و ناپولی با یک دیرهنگام به یک قدمی اسکودتو رسید.

قهرمانی؟ همین هفته آینده!

حالا تیم اسپالتی برای قطعی شدن قهرمانی تنها ۴ امتیاز از ۷ بازی می‌خواهد و اگر هفته آینده ببرد و لاتزیو پیروز نشود، شاهد زودهنگام‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ خواهیم بود. پارتنوپی در بازی با یووه ابتدا دروازه‌اش را باز شده دید، اما گل به خاطر خطای بازیکن یووه در میانه میدان در صحنه شکل‌گیری ماجرا، توسط VAR مردود اعلام شد.

در ادامه خطای مشکوک روی کوادرادو، پنالتی تشخیص داده نشد و گل ولاهوویچ هم به خاطر پاسی که در منطقه اوت برایش فرستادند، مورد تایید قرار نگرفت. در نهایت ناباوری تعویض اسپالتی جواب داد و راسپادوری در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده گل برتری را زد! حالا ناپولی در فاصله ۷ هفته مانده به پایان فصل، ۱۷ امتیاز از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی لاتزیو پیش است و این یعنی ۴ امتیاز دیگر تا اولین قهرمانی پس از ۳۳ سال انتظار!

چهارمین بار در تاریخ

ناپولی در واقع برای چهارمین بار موفق شد در یک فصل سری آ در هر ۲ بازی رفت و برگشت، یووه را ببرد. آن‌ها پیش از این در فصول ۱۹۵۸-۱۹۵۷، ۱۹۸۷-۱۹۸۶ و ۲۰۱۰-۲۰۰۹ موفق به انجام این کار شده بودند.

رکورد منفی

پارتنوپی درست مانند نیمه اول بازی قبل از شوت زدن در چارچوب در ۴۵ دقیقه اول بازی‌اش عاجز ماند و برای اولین بار از نوامبر ۲۰۱۱ و بازی مقابل لاتزیو و آتالانتا در نیمه اول ۲ بازی متوالی سری آ حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی