تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسوولان دیگر نباید ورود تماشاگران را ممنوع کنند

طعنه «بیرو» به سرمربی استقلال؛ حالا رئال را شکست بده!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از صحبت‌های پیش از دربی ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، فرصت را مناسب دید و بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۰ پاسخی طعنه‌آمیز به سرمربی آبی‌ها داد.

کد خبر: ۱۴۸۴۵۷
۱۹:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

طعنه «بیرو» به سرمربی استقلال؛ حالا رئال را شکست بده!

دیدارنیوز: دروازه‌بان پرسپولیس گفت مسئولان سازمان لیگ و وزارت ورزش و جوانان دیگر نباید به‌خاطر مشکل زیرساختی ورزشگاه آزادی، ورود تماشاگران را ممنوع کنند.

علیرضا بیرانوند پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۰ تهران اظهار داشت: از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. این برد بسیار خاص را به هواداران تیم بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم که باعث شد هم در کورس قهرمانی بمانیم و هم هواداران خوشحالی را تا چندین هفته حس می‌کنند. به بچه‌های تیم تبریک می‌گویم که نشان دادند چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

وی با تبریک استفاده از ترکیبی هجومی به یحیی گل‌محمدی بیان کرد: نیاز به پیروزی داشتیم و پس از اینکه بازی با سپاهان را از دست دادیم، قول دادیم هفت بازی باقیمانده را ببریم که خدا را شکر چهار مسابقه را پشت سر گذاشتیم. هر تیمی هم قهرمان شد، نوش جانش. ما هشت امتیاز از رقبا جلو بودیم و اشتباه کردیم که عقب افتادیم. باید جبران کنیم و تلاش خودمان را می‌کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد استقبال پُرشور هواداران از این مسابقه تصریح کرد: آیا بهانه‌ای وجود دارد که بازی بعد هم بگویند جای تماشاگر نیست یا خیر. هفته آینده در همین ورزشگاه با گل‌گهر بازی می‌کنیم و امیدوارم نگویند سکو‌ها خراب است. همان قسمتی که امروز هواداران استقلال نشسته بودند، به ما بدهند. می‌دانیم قسمت‌هایی که پرچم پرسپولیس روی آن است، خراب بوده است. هواداران در طبقه بالا هم نشسته بودند و حیف است این سکو‌ها را خراب کنند.

بیرانوند درباره خوشحالی خودش در پایان مسابقه همراه با هواداران پرسپولیس گفت: این حق من بود که این شادی را به هواداران تقدیم کنم. استقلال تیم خیلی خوبی بود و تا امروز مدعی بود. به ساپینتو هم تبریک می‌گویم. او قبل از بازی گفته بود استقلال آماده است رئال مادرید را هم ببرد. برای اینکه یک کُری کوچک بخوانم، می‌گویم ساپینتو رئال مادرید را دعوت کند و ببرد!

مطلب مرتبط:

ساپینتو: پرسپولیسی‌ها باید نگران تمام بازیکنانم باشند!

وی در مورد اینکه در یک صحنه دربی روی زمین افتاد، بیان کرد: شخصیتم چنین اجازه‌ای به من نمی‌دهد. در نیمه اول برخوردی با با پیمان بابایی داشتم و او به آشیل پای من ضربه زد. درد آن را حس کردم و باید اسپری می‌زدم.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره ورود جیمی جامپ‌ها به زمین خاطرنشان کرد: این صحنه را ندیدم، اما ان‌شاءالله همین تعداد هوادار در طبقات بالا و پایین ورزشگاه برای بازی با گل‌گهر به استادیوم بیایند. هفته آینده تمامی این سکو‌ها متعلق به هواداران پرسپولیس است و انتظار دارم طبقه پایین پُر باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی