تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه

ایرج کهریزی، رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین و پرحجم در مسیر شمال به جنوب هراز و فیروزکوه خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۴۵۳
۱۹:۲۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲

ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه

دیدارنیوز: رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: با آغاز بازگشت مسافران تردد خودرو‌ها در مبادی شهر فیروزکوه، رودهن و دماوند کند و در مسیر شمال به جنوب هراز و فیروزکوه پرحجم و روبه افزایش است.

سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به شروع بازگشت مسافران اظهار داشت: تردد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب محور هراز، دماوند و فیروزکوه پرحجم و لحظه بر بار ترافیکی افزوده می‌شود.

وی افزود: با آغاز بازگشت مسافران تردد خودرو‌ها در مبادی شهر فیروزکوه، رودهن و دماوند با کندی مواجه است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در ادامه گفت: با شروع تعطیلات عید فطر تعداد زیادی از هم‌وطنان در هفته اخیر به استان‌های شمالی کشور عزیمت کردند که پیش‌بینی می‌شود در بازگشت مسافران حجم تردد‌ها و ترافیک روبه افزایش باشد.

سرهنگ کهریزی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان در حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری کرده و از سرعت یا سبقت غیرمجاز و یا اقدام به رانندگی در شانه خاکی جاده پرهیز کنند، زیرا پلیس با هرگونه تخلف برخورد و اعمال قانون خواهد کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی