تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جشن صعود قزوینی‌ها به لیگ برتر

شمس‌آذر قهرمان جام آزادگان شد

تیم شمس‌آذر قزوین با پیروزی ۳ بر یک برابر چادرملوی اردکان، صعود خود به رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده را قطعی کرد و قهرمان جام آزادگان (لیگ دسته اول فوتبال) شد.

کد خبر: ۱۴۸۴۱۱
۲۲:۰۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

شمس‌آذر قهرمان جام آزادگان شد

دیدارنیوز: تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین امشب در بیست و نهمین هفته رقابت‌های لیگ آزادگان با ۳ گل بر میهمان خود چادرملوی اردکان چیره شد و صعود خود به رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده را قطعی کرد.

در این بازی که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان شهر قزوین برگزار شد، شاگردان سعید دقیقی توانستند با گل‌های رحمان جعفری در دقایق ۱۴ و ۶۰ و گل پوریا سرآبادانی در دقیقه ۳۶ بازی ۳ گل وارد دروازه میهمان بالای جدولی خود کنند. تک‌گل چادرملو هم در این بازی توسط پوریا بالی به ثمر رسید که در نهایت با ۳ گل صدرنشین جام آزادگان پاسخ داده شد.

شمس‌آذر قزوین در این بازی با ترکیب سیدرسول حسینی به عنوان دروازه‌بان، صادق آلبوصبیح، میلاد باقری، مهدی محمدی و کنعان طاهرنژاد در خط دفاع، علی‌اصغر اعرابی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی و احسان جودکی در خط میانی و رحمان جعفری و امیرمحمد نسایی در خط حمله رویاروی میهان خود از استان یزد قرار گرفت.

در این بازی با وجود اینکه چادرملو در ابتدای نیمه نخست حریف قدرتمند خود را غافلگیر کرد و در دقیقه ۹ دروازه شمس‌آذری‌ها را گشود، اما این گل به مانند یک تلنگر به یاران سعید دقیقی بود که منجر به ۲ گل پیاپی از سوی رحمان جعفری و پوریا سرآبادانی در نیمه نخست شد و در نهایت این نیمه با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

اما در نیمه دوم بازی به صورت متعادل ادامه داشت و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. با این حال چادملو به دنبال این بود که با بازی‌سازی و استفاده از عرض میدان کنترل توپ و زمین را در اختیار بگیرد، اما در نهایت ۱۵ دقیقه بعد از شروع نیمه‌دوم اسیر ضدحمله سریع شمس‌آذر شد و رحمان جعفری با پرتاب کردن خود به سمت دروازه پاس رو به جلوی هم‌تیمی خود را وارد تور دروازه حریف کرد.

شمس‌آذر با کسب این پیروزی صاحب هیجدهمین برد خود در مسابقات لیگ آزادگان شد و در نهایت با رسیدن به امتیاز ۶۱ و ایجاد اختلاف ۱۱ امتیازی با استقلال خوزستان قهرمانی خود در این رقابت‌ها و صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.

شمس‌آذر قهرمان جام آزادگان شد

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی