تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کلمبیا؛ انفجار معدن ۷ تن را به کشتن داد

مقام‌های کلمبیا می‌گویند انفجار در یک معدن زغال سنگ در مرکز این کشور جان هفت نفر را گرفت. انفجار در یکی از معادن این کشور ماه گذشته ۲۱ کشته بر جای گذاشته بود.

کد خبر: ۱۴۸۳۹۹
۱۷:۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

کلمبیا؛ انفجار معدن ۷ تن را به کشتن داد

دیدارنیوز: انفجار در یکی از معادن زغال سنگ کلمبیا جان ۷ نفر را گرفت.

این انفجار روز پنجشنبه روی داد و اجساد مفقودشدگان کشف شده است. معدن محل انفجار در کوکونوبا در حدود ۹۰ کیلومتری شمال بوگوتا، پایتخت کلمبیا واقع شده است.

مسئولان دولتی اعلام کرده‌اند که انفجار در این معدن ساعت یک بامداد پنجشنبه به وقت محلی در پی انباشت گاز روی داد.

وقوع انفجار در معادن کلمبیا به ویژه معادن غیرقانونی این کشور مسبوق به سابقه است. انفجار در یکی از معادن این کشور ماه گذشته ۲۱ کشته بر جای گذاشته بود.

ساکنان مناطقی که این معادن در آن‌ها واقع شده است اغلب برای کسب درآمد بالاتر از حداقل دستمزد قانونی در کلمبیا حاضر به کار در معادن می‌شوند.

حداقل دستمزد ماهانه در کلمبیا تنها اندکی از معادل ۲۰۰ دلار آمریکا بیشتر است. بنا به آمار وزارت نیرو و معادن کلمبیا بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ بیش از ۱۲۰۰ حادثه در معادن این کشور روی داد. طبق همین آمار در این بازه زمانی به طور میانگین هر سال ۱۰۳ نفر در معادن کلمبیا کشته شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی