تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ادامه راه بندان در جاده‌های شمال

کندوان کماکان یک‌طرفه است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در این محور، مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء داریم.

کد خبر: ۱۴۸۳۳۷
۱۲:۴۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲

کندوان کماکان یک‌طرفه است

 

دیدارنیوز: جزئیات محدودیت ترافیکی محور‌های تهران-شمال در تعطیلات عید فطر:

علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور بیان کرد: بر اساس اطلاعات حدود ۲۵۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک سنگین در همه جاده‌های تهران - شمال/ کندوان کماکان یک‌طرفه است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های تهران-شمال گفت: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل شهرستانک تا نساء داریم.

وی افزود: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۲ و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل پلور تا شاهان‌دشت و محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو، ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل چناران تا دماوند و محدوده پل سفید و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده ملاعلی و حدفاصل منجیل تا رودبار نشان می‌دهد.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه کرج-قزوین-کرج

آشوری درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا گلدشت و محدوده زیباشهر و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس، داریم.

* انسداد ۹ جاده/ ۶ محور به دلیل مداخلات جوی مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد تعداد‌ی از جاده‌های کشور به دلیل کاهش ایمنی و شرایط جوی، افزود: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین و محور شهداد-نهبندان هم به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی اضافه کرد: محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور وازک- بلده در استان مازندران، محور قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر، به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی مسدود است.

آشوری ادامه داد: محور جدید هشتگرد-طالقان، جاده سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گیلانغرب - سومار در استان کرمانشاه، به دلیل مداخلات جوی و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

* افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو در جاده‌ها در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: کل تردد ثبت‌شده جاده‌ای در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ۲۴۵۸ دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۲۴.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۳.۸ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

* آزادراه تهران-کرج پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته آزادراه تهران-کرج با ۱۲۷ هزار تردد، آزادراه کرج-تهران با ۱۱۸ هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با ۱۰۳ هزار تردد، پرترددترین جاده‌های کشور بود.

* محدودیت ترافیکی جاده‌های شمال تا روز دوشنبه ۴ اردیبهشت‌

‌تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۴ اردیبهشت در محور‌های هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

‌در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز و فردا از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه پیش ِ رو از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ این دو روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یک شنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این دو روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

‌در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و در محور هراز تردد تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

‌تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو در محور هراز ممنوع است.

‌در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر تردد تریلر‌ها غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و و روز‌های یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو ممنوع است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی