تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

معاون وزیر نفت درباره قیمت بنزین چه گفت؟

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: نه دولت و نه مجلس، برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند.

کد خبر: ۱۴۸۳۳۴
۱۲:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲

 معاون وزیر نفت درباره قیمت بنزین چه گفت؟
 
دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه نه دولت و نه مجلس، برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین کذب است و تا کنون هیچ مصوبه و ابلاغیه‌ای در این ارتباط صادر نشده است.

علی اکبر نژادعلی در یک برنامه رادیویی درباره شایعات درباره افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: کلا این شایعات کذب است. اصلا از ابتدا هم قرار نبوده همچنین اتفاقی بیافتد و اصلا همچنین اتفاقی هم نخواهد افتاد.

وی افزود: در برنامه دولت و در برنامه مجلس اصلا همچنین چیزی طرح موضوع هم حتی نشده؛ چه برسد به این که در رابطه با ان تصمیم بگیرند.

نژادعلی در پاسخ به این پرسش که در بودجه امسال بنزین همان سه هزار تومان هست؟ تصریح کرد: کلا بنزین به نرخ هزار و ۵۰۰ تومان با نرخ اول در جایگاه‌های عرضه سوخت و به نرخ دوم برای استفاده از سهمیه نرخ دوم به نرخ سه هزار تومان در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت باید عرضه شود.

وی خاطرنشان کرد: همین کار هم دارد انجام می‌شود و از طریق سامانه عرضه سوخت، در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی