تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
درباره فلسطین:

شاه اردن و بن سلمان رایزنی کردند

شاه اردن و، ولی عهد سعودی، شب گذشته در جده با یکدیگر دیدار و درباره تلاش‌های عربی در خصوص مسائل فلسطین رایزنی کردند.

کد خبر: ۱۴۸۳۳۱
۱۱:۵۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲

شاه اردن و بن سلمان رایزنی کردند

 

دیدارنیوز: «عبدالله دوم» شاه اردن امروز (پنجشنبه، ۲۰ آوریل)، طی پستی در توئیتر از دیدارش با «محمد بن سلمان»، ولی عهد سعودی در جده خبر داد و این دیدار را برادرانه و مفید توصیف کرد.

به نوشته وبگاه خبری «عمون» اردن، وی افزود: در این دیدار بر عمق روابط تاریخی میان مردم اردن و عربستان سعودی و تداوم تقویت آن در راستای خیر دو کشور و امت عربی تاکید شد.

به نوشته روسیا الیوم، شاه اردن در این دیدار خواستار افزایش تلاش‌های عربی و بین‌المللی برای از سرگیری مذاکرات بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها شد.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از فلسطینی‌ها برای دستیابی به حقوق مشروعشان و افزایش تلاش‌های عربی و بین‌المللی برای ایجاد یک افق سیاسی برای قضیه فلسطین و زمینه‌سازی برای از سرگیری مذاکرات با هدف دستیابی به یک صلح عادلانه و فراگیر بر اساس راه حل دو دولتی تاکید کرد.

شاه اردن که صبح امروز، پس از ادای مناسک عمره، به امان بازگشت، در این دیدار به نقش محوری عربستان سعودی در اقدام مشترک عربی، اشاره کرد و از تلاش‌های این کشور برای میزبانی از نشست سران کشور‌های عربی در سی و دومین نشست آن در ریاض در ماه آینده قدردانی کرد.

شاه اردن و، ولی عهد سعودی در این دیدار که در کاخ السلام برگزار شد، بر تمایل خود برای حفظ هماهنگی و رایزنی‌های دوجانبه در مورد موضوعات مورد اهتمام مشترک در راستای منافع کشور‌های عربی و اسلامی تاکید کردند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی