تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پرسپولیس تفاوتی بین جایگاه میزبان و میهمان قائل نشد

قیمت بلیت دربی مشخص شد؛ ۵۰۰ هزار تومان برای VIP

قیمت بلیت دربی شماره ۱۰۰ تهران مشخص شد که بر این اساس، در قسمت پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و در بخش روبه‌روی جایگاه نیز بلیت با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید. قیمت بخش VIP هم ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

کد خبر: ۱۴۸۳۲۲
۱۹:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

قیمت بلیت دربی پایتخت مشخص شد

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس از قیمت بلیت دربی شماره ۱۰۰ رونمایی کرد.

باشگاه پرسپولیس به عنوان میزبان دربی پایتخت، وظیفه تعیین قیمت بلیت را برعهده داشته و پس از جلسه هیئت مدیره این قیمت‌گذاری را انجام داده است.

بر این اساس بهای بلیت در قسمت پشت دروازه ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود و در بخش روبه‌روی جایگاه نیز بلیت با قیمت ۲۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

این در حالی است که باتوجه به بازسازی ورزشگاه آزادی، هیچ بلیتی در قسمت جایگاه ویژه به فروش نخواهد رسید، اما تعداد محدودی بلیت برای قسمت VIP فروخته خواهد شد که باشگاه پرسپولیس قیمت آن را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

نکته مهم این که باشگاه پرسپولیس تفاوتی بین جایگاه میزبان و میهمان قائل نشده و هواداران هر دو تیم با قیمت یکسان بلیت بازی را تهیه خواهند کرد.

نکته دیگر اینکه در صورت اجازه استفاده از طبقه دوم، بلیت این جایگاه‌ها ۵۰ هزار تومان خواهد بود تا طرفداران بیشتری امکان تهیه بلیت را داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس و استقلال امیدوارند ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی تا ۴۰ هزار نفر نیز افزایش یابد و باید دید در روز‌های آینده شورای تامین با افزایش ظرفیت موافقت می‌کند یا خیر؟

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی