تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

تبعات خبر‌های کذب؛ غرامت سنگین «فاکس‌نیوز» به یک شرکت رای‌گیری

این پول برای جلوگیری از برگزاری دادگاه در دعوا با شرکت رای‌گیری «دومینیون» است که نشان می‌دهد شبکه فاکس چگونه خبر‌های کذب را درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و این شرکت رای‌گیری عنوان کرده است. شرکت دومینیون، یک شرکت سخت‌افزار و نرم‌افزار رای‌گیری الکترونیکی است.

کد خبر: ۱۴۸۲۹۶
۱۲:۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

غزامت سنگین «فاکس‌نیوز» به یک شرکت رای‌گیری

دیدارنیوز: فاکس‌نیوز روز سه‌شنبه موافقت کرد که نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار به شرکت رای‌گیری «دومینیون» بپردازد.

این توافق خیره‌کننده به طور ناگهانی به چند ماه درگیری پایان داد و این احتمال را مطرح کرد که بنیانگذاران شبکه فاکس، روپرت مرداک و ستارگانی مانند تاکر کارلسون و شان هنتی مجبور شده‌اند علنا شهادت دهند. پس از اینکه قاضی دادگاه عالی، اریک دیویس این معامله را اعلام کرد، جاستین نلسون وکیل دومینیون به خبرنگاران گفت: «حقیقت مهم است. دروغ عواقبی دارد.»

جدا از ۷۸۷.۵ میلیون دلاری که به شرکت دومینیون وعده داده شده، مشخص نیست که شبکه فاکس با چه عواقب دیگری رو به رو خواهد شد. فاکس در بیانیه‌ای «احکام دادگاه مبنی بر دروغ بودن برخی ادعا‌ها درباره دومینیون» را اعلام کرد، اما عذرخواهی نکرد.

شرکت دومینیون شکایت ۱.۶ میلیارد دلاری از شرکت فاکس ثبت کرده بود با این استدلال که این رسانه خبری به اعتبار این شرکت لطمه زده است. به گفته این شرکت، شبکه فاکس با ارائه تئوری‌های توطئه ساختگی ادعا کرده بود که تجهیزات این شرکت باعث تغییر آرا از دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق به سمت جو بایدن شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی