تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در پوشش فطریه و زکات

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو از شهروندان با ترفند دریافت فطریه خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۲۸۷
۱۱:۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در پوشش فطریه و زکات

دیدارنیوز: پلیس نسبت به کلاهبرداری در پوشش فطریه و زکات هشدار داد.

سرهنگ رامین پاشایی دراین‌باره گفت: برخی افراد سودجو با جعل آرم‌های کمیته امداد، سازمان بهزیستی کشور، جمعیت هلال احمر و ... و با ترفند‌های گرافیکی، تلاش می‌کنند خود را به دروغ، نماینده آن‌ها معرفی کنند در ایام پیش رو نیز این افراد به بهانه دریافت زکات فطریه و کفاره مترصد کلاهبرداری و برداشت‌های مالی غیر مجاز از حساب‌های بانکی شهروندان هستند.

وی با اشاره به اینکه کلاهبرداران در این تبلیغات دروغین با معرفی و نشان دادن تصاویر مناطق محروم تلاش می‌کنند اعتماد عمومی را جلب کرده و کمک مردمی دریافت کنند، اظهارکرد: کارگروه ویژه تخصصی پلیس فتا، نظارت دقیقی در این خصوص اعمال می‌کند. درهمین راستا نیز پلیس فتا تا کنون با چندین تارنمای مجرمانه برخورد کرده و تشکیل پرونده قضایی برای تعدادی کلاهبردار در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از مردم خواست تا نسبت به این ترفند‌ها آگاه باشند و زکات فطریه و کفاره خود را فقط از طریق مراجع موثق و مورد اطمینان به دست نیازمندان برسانند؛ این مراجع موثق و مسیر‌های کمک رسانی و شماره حساب‌های معتبر تنها از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را باید صرفا فقط از مسیر‌های اعلام شده از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر اعطا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی