تیتر امروز

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

صعود پرافتخارترین‌ها؛ لمپارد و تیمش غرق در بحران!

تیم رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هیچ مشکلی برابر چلسی بحران زده نداشت و میلان هم در ناپل جشن صعود گرفت.

کد خبر: ۱۴۸۲۶۶
۰۸:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

رئال و میلان

دیدارنیوز: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود پرافتخارترین تیم‌های این تورنمنت به مرحله بعدی آغاز شد.

در شب نخست از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آن‌ها تیم‌های رئال مادرید و میلان با پیروزی برابر رقبای‌شان به مرحله بعدی صعود کردند.

در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن، چلسی که برای جبران باخت دو گله بازی رفت میزبان رئال مادرید بود نه تنها آن باخت را جبران نکرد، بلکه با قبول یک شکست ۲ بر صفر دیگر برابر حریف قدرتمند اسپانیایی، به حضورش در لیگ قهرمانان پایان داد.

هر دو گل این بازی را رودریگو مهاجم برزیلی کهکشانی‌ها در دقایق ۵۸ و ۸۰ به ثمر رساند. به این ترتیب رئال مادرید با برتری ۴ بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، جایی که باید به مصاف برنده جدال امشب بایرن مونیخ و منچسترسیتی برود.

رئال و میلان

در بازی همزمان در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، میلان که بازی رفت را در خانه مقابل ناپولی یک بر صفر برده بود، این بار صدرنشین جدول رده‌بندی سری A را در خانه‌اش با تساوی یک - یک متوقف کرد تا در مجموع دو بازی با برتری ۲ بر یک فاتح این دوئل تمام ایتالیایی و راهی مرحله بعدی شود.

اولیویه ژیرو در دقیقه ۴۳ گل نخست این بازی را برای قهرمان فصل گذشته سری A به ثمر رساند و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۳+۹۰ گل تساوی را به ثمر رساند هرچند این گل دیرتر از آن رقم خورد که ناپولی فرصت زدن گل بعدی و کشاندن بازی به وقت‌های اضافه را داشته باشد.

رئال و میلان

میلان در مرحله بعدی رقابت‌ها به مصاف برنده نبرد اینتر - بنفیکا خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که در نیمه نهایی هم یک نبرد تمام ایتالیایی دیگر را تجربه کند. ناپولی نیز در حسرت کسب دوگانه ماند و از این پس تنها روی هرچه سریع‌تر مسجل کردن قهرمانی‌اش در لیگ ایتالیا تمرکز خواهد کرد.

امشب و در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰، بایرن مونیخ میزبان منچسترسیتی است و در بازی دیگر اینتر از بنفیکا پذیرایی خواهد کرد. مصاف رفت سیتی و بایرن در انگلیس ۳ بر صفر به سود تیم میزبان و بازی اینتر و بنفیکا در پرتغال ۲ بر صفر به سود نماینده ایتالیا تمام شده بود.

رئال و میلان

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی