تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

آتش‌سوزی مرگبار در بیمارستان پکن؛ ۲۱ نفر کشته شدند

آتش سوزی در بیمارستان «چانگ فنگ» شهر پکن، پایتخت چین ۲۱ کشته بر جای گذاشت و منجر به تخلیه ده‌ها بیمار شد.

کد خبر: ۱۴۸۲۶۲
۲۱:۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

آتش‌سوزی در بیمارستان پکن؛ ۲۱ نفر کشته شدند

دیدارنیوز: بنا بر اعلام رسانه‌های دولتی چین، با آغاز آتش‌سوزی در روز سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۲:۵۷ به وقت محلی، کارکنان ۷۱ بیمار را نیز که بستری شده بودند از ساختمان بیمارستان خارج کردند.

ویدئو‌های منتشر شده از این آتش‌سوزی در رسانه‌های اجتماعی دود سیاهی را نشان می‌دهد که از ساختمان بلند می‌شود و برخی از مردم با استفاده از طناب‌های ساخته شده از ملحفه‌ها، از پنجره‌ها به بیرون می‌پرند.

آتش درنهایت در ساعت ۱۳:۳۳ خاموش شد و عملیات نجات نیز تا ساعت ۱۵:۳۰ ادامه داشت. رسانه‌های دولتی عصر سه‌شنبه اعلام کردند که کار امداد و نجات نیز به پایان رسیده است.

علت آتش‌سوزی هنوز روشن نیست و در دست تحقیق است.

این آتش‌سوزی یکی از مرگبارترین آتش سوزی‌های سال‌های اخیر شهر پکن محسوب می‌شود؛ پیش از این در سال ۲۰۱۷ میلادی در جریان وقوع حریق در یک ساختمان باریک دو طبقه در حومه جنوبی پایتخت چین ۱۹ نفر کشته شدند.

حادثه سال ۲۰۱۷ میلادی مقامات چین را بر آن داشت تا بسیاری از ساختمان‌های غیرقانونی و ناامن را تخریب و هزاران کارگر مهاجر را مجبور به ترک محل سکونت و کارشان کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی