تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار نارنجی؛ احتمال وقوع سیل در ۳ استان جنوبی

سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع سیل در ۳ استان جنوبی طی امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین) هشدار داد.

کد خبر: ۱۴۸۲۲۳
۱۰:۵۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

هشدار نارنجی؛ احتمال وقوع سیل در ۳ استان جنوبی

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید موقتی خبر داد.

این وضعیت جوی در روز سه‌شنبه (۲۹ فروردین) در نیمه جنوبی کرمان، جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان رخ خواهد داد. براثر این مخاطرات احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت، اختلال در ناوگان حمل و نقل وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور برای کاهش آسیب‌های احتمالی ناشی از این مخاطرات عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها را توصیه می‌کند.

در هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی