تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
در ادامه موج گرانی‌ها در دولت سیزدهم

قیمت‌ جدید تخم‌مرغ هفته‌ آینده اعلام می‌شود!

در حالی که قیمت تخم مرغ در دولت سیزدهم به شانه‌ای ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان افزایش یافته، قرار است هفته آینده قیمت جدید هم اعلام شود!

کد خبر: ۱۴۸۲۱۵
۱۰:۱۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

قیمت‌ جدید تخم‌مرغ هفته‌ آینده اعلام می‌شود!

دیدارنیوز: رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران می‌گوید که قیمت تخم‌مرغ درب مرغداری‌ها گران نشده و ۳۰ درصد زیر نرخ مصوب فروخته می‌شود و بنابر وعده وزارت جهادکشاورزی قیمت جدید تخم‌مرغ هفته آینده اعلام خواهد شد.

بر اساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های شهر تهران قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان است. این یعنی هر عدد تخم‌مرغ حدود ۳۳۰۰ تا ۳۶۰۰ تومان قیمت دارد. البته در برخی از مغازه‌ها با قیمت‌های کمتر یعنی ۸۰ هزار تومان هم عرضه می‌شود.

در میادین میوه و تره بار نیز بر اساس نرخنامه، هر شانه ۳۰ عددی تخم‌مرغ به وزن۱۷۵۰ گرم ۸۲ هزار تومان است.

برخی از فروشندگان اعلام کردند که در یک هفته ۱۰ روز اخیر قیمت تخم‌مرغ افزایش داشته است.

حمید کاشانی در پاسخ به چرایی افزایش قیمت تخم‌مرغ در بازار گفت: قیمت تخم‌مرغ حدود ۳ ماه است که ۳۰ درصد زیر قیمت مصوب فروخته می‌شود. قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان درب مرغداری است که کیلویی ۳۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

وی ادامه داد: این یعنی نه تنها در چند وقت اخیر هیچ افزایش قیمتی نداشتیم بلکه حتی زیر قیمت مصوب نیز تخم مرغ فروخته شده‌است و اگر افزایش قیمتی مشاهده می‌شود مربوط به مغازه‌ها و گرانفروشی است. متاسفانه ۳۶۰ هزار سوپر مارکت در تهران داریم و امکان کنترل کردن این همه مغازه و اینکه بدانیم کدام مغازه اقدام به گرانفروشی می‌کند، وجود ندارد.

به گفته وی تخم‌مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران میهن اضافه کرد: قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ در میادین میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان است.

کاشانی تصریح کرد:با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، وزارت جهادکشاورزی وعده داده که قیمت مصوب تخم‌مرغ را هفته آینده اصلاح و قیمت جدید را اعلام کند، ولی در حال حاضر هیچ افزایش قیمتی نداشتیم.

وی در پایان به مازاد تخم‌مرغ نیز اشاره کرد و گفت: سه ماه است که می‌گوییم مازاد تخم‌مرغ داریم. میزان مازاد تخم‌مرغ در فروردین به ۲۵ هزار تن رسیده است که عدد بالایی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی